GÃ¥ til innhold

mari81....

KlemC 3småUnder3år

Anbefalte innlegg

Skrevet

hehe.. ja:) Er akkurat ferdig på jobb.. hva med deg da

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Joda, sett nu hær å ser på tv! Skal på i mårra ettermiddag! Kanskje det blir en film etterpå :-) En dåkker?

Skrevet

Alene...?

Hørte lillegutt skulle drikke med min og Tommy..

Skal vi gjøre noe da?? Finne på noe?

Skrevet

Ja, hørte om at dæm sku d i mårra :-) Æ skal tili på jobb på Søndag, så kan ik være oppe så lenge! Ellers så hadde d jo vært arti å funne på no :-)

Skrevet

Neida, lillegutt sett åsså hær :-)

Skrevet

Tja.. jeg har tillig og du sein.. håpløse greier:))

NÃ¥r er du ferdig og hvordan er formen?

Skrevet

Ferdig 22.15 i morgen :-/ Lengste vakten! Formen er ganske bra den :-) Kan ikke klage på annet enn den svimmelheta :-( Men, men! Får ta en tur utpå kvelden å se korsn dæm har det :-) Treng jo ikke legge meg med en gang :-) Korsn e formen din nu da?

Skrevet

Uforskamet bra:) Har faktisk jobbet dobbelt en gang denne uka så jeg kommer meg:) Skal vi se ute ilag da kanskje:)?

Så inne på albummet at du hade fått deg nye klær:)? og magen bare vekser:)

Skrevet

Det var jo fint :-) Har selv 258 tima nu tel den 10ende :-) Kan jo ta å ringe deg i mårrakveld? :-) Ja, den magen, syns han har en enorm fart nu! Kjenne livmora litt oppfør naveln nu, og klare ikke se "bollen" min når æ ligg :-) Hehe, d va nu d lillegutt sa :-) Den kommer sæ iværtfall! Syns d e rart at d e sån forskjell på oss alle æ :-)

Skrevet

Ja det er det:)

Livmoren min er 1 cm under navnlen og har funnet ut eggløsningen min..:) Så jeg vet teminen min.. blir spennende når jeg skal til ul:)

Skrevet

Ka du har funne ut da? Va d nu dn 12 du sku eller? Huske så dårlig :-) Så du også hadde lagt ut bilde :-) Bra mage til at du er så tynn fra før :-)

Skrevet

Jeg har jo større nu da:))

12 i denne mnd er det ul ja:)

Jo hadde eggløsning den 6 desember od det vil si den 1 september:)

Skrevet

Vel vel.. tar kveld.. skal opp tillig.. ring meg i morgen så snakkes vi nermere:)

Skrevet

God natt da :-) Sov godt :-) SÃ¥ prates vi :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...