Gå til innhold

Anbefalte innlegg

hun får kun nan2 til mat og hun spiser ikke noe grøt eller noe sånt enda. har brukt litt malt i melken før men det virker ikke som om hun liker det noe serlig lenger... vegrer seg for å ta flasken, og vil ikke spise noe særlig, virker som om det er litt for søtt egentlig. skulle ejg bare prøvd å få i henne ei lita baby skeid med malt eller for å få fart på sakene eller finnes det andre ting jeg kan bruke. er 6 dager suden hun fikk tømt seg skikkelig nå.

Fortsetter under...

Hvis du bruker MME er det veldig viktig at man ikke blander pulveret i vannet før det er skikkelig avkjølt! Helsesøstra sa det står jo 40 grader på pakken, men noen barn har en ømtårlig mage og melka kan bli "hardere" hvis vannet er for varmt når den blandes... Jenta mi reagerte på dette med for har mage... Jeg forsto ikke dette før helsesøstra sa det. Gav henne malt og alle gode greier, men like hard. Nå er jeg mer påpasselig med melka og hun har blitt fin i magen.

Annonse

oj, det visste jeg ikke! det må jeg gjøre heretter. har som regel pleid å ha litt varmere vann enn 4o grader for at pulveret skal bli godt oppløst, men det har sikkert ikke noe å si det. ...også blander jeg i grøtpulver etterpå og da har jeg helst likt at melka er litt varm for at grøten ikke skal klumpe seg.

I følge mine barselvenninner (som har hatt samme problem med sine små) er svisker tingen! Ikke sviskesaft som man kjøper på glass, men the real stuff - kjøpe svisker i pose, koke dem i vann og mose.

Kanskje noe å prøve?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...