Gå til innhold

uff.. bekkenløsning etter fødsel!

Anbefalte innlegg

Er d noen der som sliter med d etter fødsel?

Har hadt litt plager i svangerskapet men etter noen behendlinger hos fysio. og sykemld. kjente jeg ikke så mye til d ... bare når jeg styra på d værste.

.....men på Lørdagen hadde jeg en storvask hjemme og siden d har jeg hadt så (%%¤¤#"""! vondt!

Lurer på om jeg kan gå til kiropraktor... noen erfaringer med det?

ps. d er 6 uker siden fødsel!

Fortsetter under...

Eg og sliter med bekkenet enno. Det er 6 1/2 mnd sidan eg fødde. Gjekk til fysioterapeut i svangerskapet og har gått litt etterpå og, berre for å trene. Synest ikkje det hjelper noko særlig. Håpar på at det blir bedre når eg får mensen tilbake/hormonbalansen kjem på plass. Men det skjer vel ikkje før eg sluttar å amme...

Trudde aldri eg skulle ønske at eg kunne få mensen snart! Har ikkje prøvd kiropraktor, men kjem vel til å prøve det viss ting ikkje blir bedre når eg får mensen att.

Annonse

uff, nei du må ikke glede deg til du får igjen mensen. jeg får mye vondere den uka, og jeg har hørt at det er vanlig. går til fysio 3 ganger i uka for å få orden på bekkenet. Det går sakte men sikkert i rett retning, men mensenuka er alt pyton. føler det skrangler der inni...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...