Susan*lillegutt og mini* Skrevet 7. april 2006 #1 Skrevet 7. april 2006 Begynte å lure på om ikke svaret fra bhg skulle komme snart,og joda,kom idag. Satt igår å tenkte,hmm..kanskje vi blir stående på venteliste,eller at vi ikke får en av de 4 vi har søkt på. Men idag kom svaret,vi har fått 100% barnehageplass,og på i den barnehagen som vi hadde som første valg=) gjett om jeg var glad=) Men blir det ikke mer fast jobb på meg etterhvert,så blir jeg å søke om permisjon,så er han bare der 50%, er jo egentlig ingen vits å ha han der 100 % også er jeg allikevel hjemme,så får håpe jeg får meg mer jobb,eller at vi får ordnet med permisjon. Er sååå glad nå,gleder meg til han skal begynne i bhg,og håper han vil trives der,han har ikke vondt av å leke med andre barn,for her kjenner vi så lite barn på hans alder,så blir sjeldent at han leker med noen på sin alder. Men som jeg gleder meg=) Har søkt om plass fra 21.august,så har jo god tid på å få litt mer jobb,kanskje jeg er heldig og får mer der jeg jobber nå,eller en annen plass,men akkurat nå er det ikke så nøye,for nå er jeg bare glad for at vi har fått bhg plass,og der vi aller helst ville ha også=) =) =)
Rasko Skrevet 7. april 2006 #2 Skrevet 7. april 2006 Gratulerer med barnehageplass! Så flott at det ordner seg!
Solstråle* Skrevet 8. april 2006 #3 Skrevet 8. april 2006 Jippi!!! Det var bra!!! Vi fikk plass vi og. Men vet ikke om eg skal ha den enno! Må vite om eg har jobb først og eventuelt arbeidstid. Ikke lett dette her....
solstjernen - seksbarns mor Skrevet 10. april 2006 #4 Skrevet 10. april 2006 Så kjekt. Da er det bare å glede seg og vente på barnehage start.
skorpion-75 Skrevet 10. april 2006 #5 Skrevet 10. april 2006 Gratulerer så mye med barnehage plass, og så får vi krysse fingre for at du får deg jobb også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå