Mamma til gutt06+jente mai-10 Skrevet 7. april 2006 #1 Skrevet 7. april 2006 Guttn min på 21/2 mnd. gulper ekstremt mye. Jeg vet det varierer veldig fra barn til barn. Men tenkte kanskje det kunne være noe galt...?
mammaen til G & A Skrevet 7. april 2006 #2 Skrevet 7. april 2006 Noen babyer bare gulper ekstremt mye. Saa du faar kanskje innvestere i matchende smekker til klesplagg=) Dersom du syns det er veldig mye saa spoerr du paa neste kontroll. De eneste raadene jeg kan gi deg (og jeg har super gulpere) er aa rape dem ofte og la dem spise mere sittende. Ikke legg han flatt med en gang han har spist=) Saa lenge babyen din legger paa seg saa tror jeg alt er i orden.
Ranveig R Skrevet 7. april 2006 #3 Skrevet 7. april 2006 Mange babyar er litt umodne i "lukkinga" nedover i halsen, derfor kjem ein del av melka i retur. Dette går seg som regel til etter kvart. Så lenge babyen din legg på seg som han skal og har nokre våte bleier i løpet av dagen får han i seg nok melk. Det kan uansett vere lurt å nevne det for helsesøster på neste kontroll, i tilfelle ho har fleire gode råd og tips enn dei du fekk over her.
Eilie, med 3 små:) Skrevet 7. april 2006 #4 Skrevet 7. april 2006 Skrev akkurat et innlegg ang gulping! Overskriften var gulping el oppkast.... trur jeg! Anbefaler nestargel. Fås kjøpt på apotek og er helt super. Min og gulpet ektremt mye og nå gulper han ikke mer! Anbefales!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå