Gå til innhold

Hun river og drar i puppen...

Gjest

Anbefalte innlegg

Lille Bella min river og drar i puppen når jeg ammer...ikke hele tiden, men på slutten når hun er ferdig å spise og bare koser og tuller med puppen, det gjør ikke vondt (enda) men lurer på hvordan få henne til å slutte før det gjør vondt? Hun har også begynt å bite seg fast, heldigvis har hun ikke tenner enda, men de kommer de også. Hun er 3 uker. Har hatt utrolig vonde brystvorter den første tiden pga sprekker og feil sugestilling, men nå har det blitt bra. Er redd den rivingen hennes skal gjøre det vondt igjen, for det var ett rent helvete å amme den første tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Til anonym over: Utrolig dustete og unødvendig å skrive! Her i forumet har man ikke akkurat verdens beste selvtillit pga hormoner og mangel på søvn/utmattelse m.m. (har i hvertfall ikke jeg..) og spesielt ikke hvis man i tillegg sliter med ammingen. Så ironi passer seg ikke her!

Til innleggeren: babyen min river og sliter i puppen i hun òg. Er og har vært sår, så skjønner hva du mener. Men det er viktig at babyen ikke bruker oss som smokk, så ikke la han/henne ligge der å dra for lenge! Og husk; det er lenge til tennene kommer! Og man glemmer heldigvis smertene med tiden! Lykke til:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til anonym.Er det ike sengetid for deg snart?Du kan jo ikke være mer enn småskolebarn ennå..denne nettsiden er for voksne jenter med barn.Sol har en fin side for barn.Gå inn der du,lille troll.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lille gutten min river litt i puppen han og innimellom, og når han gjør det løsner jeg han fra puppen med en liten finger mellom gommene hans. "Dette kan vi ikke ha noe av!" og hvis han skriker etter mer, får han puppen tilbake, men bare for å spise eller kose seg. ikke rive! Da blir det vekk fra puppen igjen =) Håper han forstår tilslutt!

jeg synes det er så innmari koselig å bli brukt som smokk nå! i begynnelsen slet jeg med sopp og sår, men det virker som om puppen har blitt ordentlig herdet nå =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...