Gå til innhold

Pampers Active fit nr 4

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hos oss holder de kjempegodt. Lekker aldri. Libero lekker som en sil hos oss. (Etter bare første "spruten")

Har faktisk ikke opplevd at avtive fit nr4 lekker, har brukt de i sikkert 4 mnd nå, og vi skifter aldri på natta (Hvis han ikke har bæsjet da) så da har han de på i 12 timer. DE hodler utrolig godt!

Dagens reklame...

Vi er også veldig fornøyd med denne. Synes den sitter mye bedre og virker mer behagelig å ha på. Men mi har en tendens til å bli sår hvis hun ligger med active fit om natten, så da bruker vi libero. (har aldri hatt noe lekkasjeproblem). Kan hende det kommer av at active fit er "tettere".

Hadde faktisk første lekkasjen med Acitve fit nr 4 i dag! Men jeg har aldri hatt problemer med dem tidligere, brukte dem på førstemann inntil han fikk problemer med eksem, og nå på andremann har jeg brukt dem i ca to mnd. Det at de er så tynne er jo det som er det deilige:)

ja jeg er også tilhenger av pampers activ fit. samboer kjøper libero:o) men det er fordi det var libero som liksom var tingen da storesøster brukte bleier.

så vi veksler litt alt ettersom hvilken sort vi har i hus. men jeg kjøper bestandig pampers iallefall. bruker å kjøpe sånn tilbudspakke på rema 1000.

Annonse

Jeg sverger også til Libero, og det er fordi Pampers tilsetter et eller annet dritt i bleiene sine. Er veldig imot slik jeg ikke aner hva er, men etter x antall ullbodyer som er umulig å få flekkfrie ga jeg etter og testet Pampers. Den er jo utrolig tynn og fin, og har ikke hatt lekkasje med disse. Så det er jo så synd at det er dette de putter i den, for bleien er jo topp den. Vet ikke helt hva vi fortsetter med, men tror vi går tilbake til Libreo når den verste tynne avføringen har gitt seg.

V har brukt dem i flere mnd og vært veldig fornøyd. Men nå siste dagene har vi hatt opptil flere lekkasjer.... Bruker de 7 - ? bleiene, og han er 8,5 kg og 7 1/2 mnd. Kanskje vi må opp en str nå da?

Er så rart for det blir vått opp etter ryggen,men bleien er ikke full?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...