Gå til innhold

April: Går aprilbarna?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Her går hun når vi holder henne i hendene eller med gåvogna men hun har ikke sluppet seg! Hun begynte å reise seg i går opp etter bordet/sofaen osv. så jeg tviler på at hun går før hun runder ett år som forøvrig er den 21.04 :o)

Nei, selv om han har gått rundt bordet siden desember. Trøster meg med at de barna som begynner å gå sent får bedre vurderingsevne og balanse. Jeg legger i vurderingsevne også det at han kanskje blir mer forsiktig som voksen også. Det er flott så slipper jeg å få slag når jeg nærmer meg 60 fordi han vil kjøre motorsykkel og hoppe fallskjerm.

Nei, hun går ikke enda, men hun begynte å krype denne uka. Begynte også å reise seg. Har iløpet av de to siste dagene utviklet seg masse. I dag har hun reist seg hele tiden og blir bare flinkere å flinkere, så nå kan det fort unna! Hun ble født 2.april.

Veldig stolt mamma nå :)

Annonse

Dette med at barn skal ha dårligere vurderingsevne og balanse, det må eg si meg helt uenig i.

Mine barn gikk da dei var 10mnd, 11mnd og siste da hu var 9mnd+3uker.

Ingen av mine barn har/hadde dårlig vurderings evne eller dårlig balanse. Hu mellomste mi brukte litt tid på fra å gå til å løpe, men dei to andre var raske slikt.

LillePia løp etter noen uker, etter en månedstid så gikk hun over dørkarmer og reiste seg midt på gulvet. Hun går rudnt i ring, løper, bråstopper og snur for å løpe tilbake. Balansen er det ikke noe galt med.

Eg gikk da eg var 10mnd - eg er ikke et menneske som må utfordre meg selv eller leve på kanten av stupet. Ikke har eg tenkt å hoppe i fallskjerm eller kjøre motor sykkel. :-)

Men kjenner en som gikk da han var 17mnd - han har ikke rod i sjelen. Som me sier "han har lopper i blodet"

Ikke alle passer inn i en slik "statestikk"

Så ja LillePia går, hu gikk fra hu var 9mnd+3 uker. Nå løper hun, går over dørstokker, går i ring, går på huk under bordet --- ja hun går mye!!! Hun ble født 28mars.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...