Gå til innhold

var hos legen i dag ...

Anbefalte innlegg

er 14 uker i dag ... hadde bare lagt på meg 1,3 kg.( totalt 1,6).hvor mye hadde dere andre lagt på dere tom uke 14???

Han hørte ikke hjertelyd heller med den oldtids greia han hadde, men han sa det vra helt vanlig.. ;=) er ganske fornøyd egentlig jeg da.. blir alltid litt roligere av å ha vært hos lege/ jordmor ;=)

Snarte r det helg og påske ferie;=) HURRA

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4708262-var-hos-legen-i-dag/
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei oktober mamma;=)

Jeg har ikke vært på ul enda.. legen skulle bestille time i dag ;=)

Gleder meg veldig til det da. har termin 9 oktober jeg også, så skiftet mellom ukene er vel i natt da kanskje <?? Har du en følelese på kjønn? har du barn fra før? MOrrO,=) Vært kvalm?

Annonse

Hei igjen(-:

Jeg hadde siste mens.første dag 31.12.2005.

Har hatt jentefølelse lenge, men nå er jeg sannelig ikke sikker..

Er så utrolig spent, og håper de ser det på UL.

Har en sønn fra før , han er hele 14år, så dette føles som 1.gang igjen. Er 34 år..

Har vært litt kvalm og veldig hormonell (skikkelige gråtetokter ) i starten,men nå er det rett og slett en ny verden. Morsomt når magen begynner å vokse..

Enn du har du barn fra før ?

Vi får følge hverandre og se hvem som får først (-;

nei , har ikke barn .. hadde siste mens 1 dag 31 des jeg også.. i flge kinesisk kart er det gutt.. men jeg leste det feil første gang så da var det jente.. deretter drømte jeg at det blr jente,,,'

har alltis trodd jeg skulle bli mamma til en gutt.. men men .. vet ikke helt nå ;=)

var litt kvalm i starten jeg og.. nå bare en isijas nerve som plager meg.. men får akupunktur som jeg håper hjelper.. litt tidlig med bekken åplager ;=)

Uff, håper akupuktur hjelper, har hørt mye positivt om den behandlingsformen.

Det kinesiske kartet ja, la ut en tråd på Skravlesiden der de som visste kjønnet, sa om det stemte..Ser ut som det gjør det på ca 50% he he så da er man like langt..

Vi får se, spennende er det -:)

Du får ha en fin kveld,jeg har sneket meg til en fridag og skal snart begynne å gjøre meg klar til bursdagsfest i kveld.Gjesp litt kjedelig uten rødvinen da, men får prøve å gjøre det beste ut av det..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...