Gå til innhold

hun kan bæsje opptil 3x om dagen!???

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Her har det også tatt helt avgårde i det siste! De to siste dagene har hun bæsjet 4-5 ganger te dagen... :\ Kjenner eller ser heller ingenting...! Så vi har det nok likt :) Her er hun 7,5 mnd, og hun har tygd og tygd sia ho var 3.... tar visst litt tid ja :)

hehe ja vi må nok det! ;)

Men det hadde vært greit å vite om det kunne være de liksom...tennene altså. Har hørt at de plutselig kan være der uten at man har sett eller kjent noe. ikke vet jeg! men hadde vært moro med et par tenner snart! så søtt... :D

Min er nå 6 mnd, og har gjort det samme i noen uker nå. Før ga jeg malt og svisker som bare det for å få han til å bæsje hver 3 dag, og nå er det 3 ganger per dag. Jaja, ting fungerer ihvertfall.! :-) Jeg merker at frukten han får, gjør at det blir fart i sakene.

Annonse

jeg har også alltid måttet bruke malt/sviske for at tulla ikke skal bli så treg.men de siste tre ukene har hu hatt løs avføring maaaaaaange ganger i døgnet.regner med at fruktmos setter ting i sving,men har også hatt mistanke om tenner.(kjent det buler i gommene og hu biter på alt....)

og igår kom det faktisk en tann,og nr 2 er på vei...rimelig sutrete om dagen og blitt forkjøla også stakkar.(hu er også 5.5 mnd)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...