Gå til innhold

alle drar vist på påskeferie i dag...

Anbefalte innlegg

er det bare jeg skal være hjemme alene med ungene hele helga;o( ?samboer skal på hytta alene for å slipe over noen gulv og sette de inn med noe olje og lut greier. like greit at jeg og ungene holder oss hjemme da....men hva skal vi finne på. Det flotte været også!

Fortsetter under...

Vi skal ikke på påskeferie vi heller :( Men vi skal være hjemme å pusse opp barnerom til veslejenta vår. Hun blir snart 3 måneder, og vi har funnet ut at vi nå vil flytte sengen hennes på eget rom. Ellers så skal vi ha barndåp 2. påskedag, så vi må nok bare være hjemme denne påsken. :)

Vi skal ikke på påskeferie. Skal bruke dagene på å rydde vår ekstra rom så lillemand ikke skal sove i vogna sin i gangen mere. Gleder meg til han får eget rom..

Får nok ikke tid til å nyte det gode vær annet enn en trilletur en gang i blant.

skal på påskeferie til uka ja...men det er liksom nå i palmehelga at jeg skal være gressenke da...alle mammaene i bhg skrøt av at de skulle stresse ivei i kveld da....hele gjengen:o( blir litt trist jeg da, HATER å være hjemme alene!

Annonse

Stebarna drar med mamma'n sin på fjellet i dag, mens vi blir hjemme og får besøk av svigers i morra :) De bor 50 mil unna, så det blir koselig - når man ikke får dratt noe sted, så er det absolutt et bra alternativ med besøk :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...