Anonym bruker Skrevet 7. april 2006 #1 Skrevet 7. april 2006 Vår lille snuppe er kun 6 uker gammel, men vi skal på hytta i påsken. Det er 10-15 min å gå på ski til hytta, og lurte på om vi skal ta henne i pulk. Innpakket i godt med klær, fastspent oppå liggeunderlag, saueskinn og voksipose selvfølgelig. Vet det ikke er anbefalt å ha så små barn i pulk, men bare for å komme oss på hytta og hjem, ikke gå på skiturer ellers liksom... Hva syns dere? Burde jeg finne en annen løsning?
fullpupp Skrevet 7. april 2006 #2 Skrevet 7. april 2006 Det er vel pga ristingen som blir i pulken når man går det ikke anbefales. Hodet tåler det ikke.Jeg begynte ned pulk i viterferien da han var 6 mnd. Men jeg skjønner hva du mener. Hvordan ellers få henne med? Det er ikke røde kors med skutere der da?
Anonym bruker Skrevet 7. april 2006 #3 Skrevet 7. april 2006 Det er en skuter der som bruker å kjøre bagasje til hyttene, men hytta vår ligger i en annen kommune og skuteren får ikke kjørt der pga tillatelse å greier.... Får kjøpe meg ei kjempestor jakke da, sette på ringslynga og ta henne inni der mens jeg går på ski??? He he he... Litt av et syn tenker jeg!!!
Ranveig R Skrevet 7. april 2006 #4 Skrevet 7. april 2006 Trur kanskje eg hadde gått for det siste alternativet her faktisk. På den måten unngår du risting og eventuell nedkjøling. Berre gå forsiktig då ) God tur!
Alex&Lucas&Prinsesse sin mamma Skrevet 7. april 2006 #5 Skrevet 7. april 2006 jeg ville ikke gjort det.....gå for siste alternativ..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå