Gå til innhold

April: Oppdatering fra oss.. (laangt..)

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen!! Og gratulerer så mye til alle dere som har hatt bursdag allerede!!! Kan tenke meg det har vært stor stas!!! Nå er det en god stund siden jeg har rukket å tilbringe mer enn 5 min her inne...

Det hele begynte med at snuppa spydde nesten en uke.. ;( Så var hun frisk fire dager, så spydde hun som en gris en dag til... Så der gikk halvannen uke til mye bekymring og en evig kamp med å få i henne noe mat... JEpp... Så var det vår tur... Kan ikke huske sist jeg var så dårlig!! Seks laaaaange timer med hyppige turer på skåla. Snakk om å tømmes fra ende til gane!! Gikk ned 6 kg på en dag!!!! Natta etter var det gubben sin tur... MEn han ble fort frisk igjen, så derfor heiv vi oss i bilen og kjørte 7 timer til sogndal for å besøke svogeren min og familien -som har flyttet inn i nybygget hus. Gikk der og var halvskral hele helga, og når vi reiste så ble de syke.. (De trygla og bad om at vi måtte komme, så de har seg selv å takke for syken..hehe...) På hjemveien stoppet vi i Odda for å besøke tanten min (6 år eldre enn meg) de fikk en gutt i desember. Så ble det til at jeg og snuppa ble der til onsdag. Da kom gubben og henta oss igjen.

SÅ...i går hadde vi 5 årsdag (jeg og gubben) så var vi ute og spiste nydelig middag, og gubben hadde ordna barnevakt så vi var på teater og så et fantastisk bra stykke ("kunst") med bl.a. Roar Brekke. (Får dere sjansen til å se teaterstykket eller oppsettet "Hardinga danse ikkje disco" SÅ GÅ!!!!!!!! Hysterisk morsomt!!!!!!) Jeg visste ingenting om planene hans så det var jo kjekt. Kjempefin dag.

Jepp, det var vel de tre siste ukene her i huset.. :) Nå gleder vi oss til onsdag i påsken, da skal vi til foreldrene mine på ferie. Skal bli kjekt for snuppa å bli kjent med de igjen...Og når påsken er over skal det bli bursdagsforberedelser her i huset og!! *gleder oss*

GOD PÅSKE til alle dere som reiser alt nå i helgen!!! Håper vi alle får det fint og holder oss friske!!!!

klem,

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4707044-april-oppdatering-fra-oss-laangt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja du har hatt litt av hvert skjønner jeg :-/ bra dere er friske da. Gratulerer med fem-årsdagen - som kjærester eller gifte?

God tur til onsdag, deilig med påskeferie. Her blir vi bare hjemme, ALLE har bursdag i april så vi går fra kake til kake i påsken. Ellers har vi fylt opp påskeegget, så vi er klare til påskefeiring :-)

God påske til dere også! Så langt har vi unngått spysjuken, krysser fingrene for at det varer.

Gratulerer med overstått 5 årsdag også! Så utrolig koselig å bli overrasket. Tror eg må sende Harald i lære hos mannen din.... hehe...

Da har eg endelig litt tid til å svare deg - eg leste dette dagen etter at du la det ut - men eg har ikke hatt tid.

Her har det også gått mye i sykdom dei siste ukene. Gutten min lå først syk tre dager for to uker siden, så var han på skolen tre dager og så var han syk igjen. Kom hjem fra skolen med 39 i feber, og låg helt til mandag. Så var det hu mellomste, men hu har ikke hatt feber, bare vore slakk og sove dårlig. Når hu begynte å komme seg var det LillePia som hadde et par netter med mye gråt og tull - hver kveld våkna hu mellom23.45 og 00.15 og var våken noen timer.

Nå er det min mann som ligger, men han har fått det skikkelig. Han har lungebetennelse og 40 i feber. Svetten renner av han og han sover dårlig. Eg har nettoppp lagt hele dynene hans i vaskemaskinen - den stinket... fusj...

Så nå får me se hva påske det blir på oss - bare ikke eg blir syk nå så går alt bra. Eg har sluppe unna alt og håper eg klarer å unngå det helt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...