Vimsemamsen Skrevet 7. april 2006 #1 Skrevet 7. april 2006 Vi har sprinkelbeskytter på sengen til lille Snupp, men hun røsker og river i den så den er jo aldri der den skal være. Senket ned sengen for en tid tilbake og bruker fortsatt sprinkelbeskytteren, men hvor lenge brukes denne? Jenta mi blir straks 8 mnd.
krokofant666 Skrevet 7. april 2006 #2 Skrevet 7. april 2006 jeg bruker det. Hun har allerede begynt å angripe den så jeg må finne en som er litt mer fast tror jeg. har ikke tenk på hvor lenge den skal være der. Blir nok å ha den der ei stund.
Mille** Skrevet 7. april 2006 #3 Skrevet 7. april 2006 Har ikke begynt å bruke den enda, tror ikke den vil bli brukt heller. Brukte den vel 1. års tid på nr 1, men har ikke sett behovet for den med denne tøtta.
Amazed..♫ 01.02.2012 ♫ Skrevet 7. april 2006 #4 Skrevet 7. april 2006 Julie bruker det også, for hun "kryper" helt opp i sengeenden når hun skal sove, så ellers ville hun ha lagt og dunket i sprinklene
venter x3 Skrevet 7. april 2006 #5 Skrevet 7. april 2006 Jeg har nettopp kjøpt en faktisk, han er 6 mnd. Dette fordi han trykker seg helt oppi sorinklene og "moser" panne/ansiktet bakover mot sprinklene, og da er det best at det er noe mykt der.
Lsjoli elsker Andrea Skrevet 7. april 2006 #6 Skrevet 7. april 2006 har brkut hele tiden og bruker enda.hun er 10 mnd
Luca Skrevet 7. april 2006 #7 Skrevet 7. april 2006 Snuppa på 18 mnd bruker det fortsatt i sprinkelsenga si. Tok det bort her ved forrige sengetøyskift bare for å teste, men hun sov skikkelig urolig den natta så tok det på sånn i 4-tida i halvsøvne:-) Og da sov hun søtt resten av natta....hehe. Bruker det vel til hun skal over i annen seng til sommeren, og da tar lillesnupp over senga hennes.
Ella i farta Skrevet 7. april 2006 #8 Skrevet 7. april 2006 Jeg bruker det enda og han er 7 mnd. Men nå skal vi senke senga og da tar jeg den vekk.
Nutte81 Skrevet 7. april 2006 #9 Skrevet 7. april 2006 gutten min er 7mnd og jeg bruker den ennå... hadde tenkt å bruke den en stund til... synes senga virker mye lunerer med den på, spessielt nå som jeg har senket senga... men hvis han begynner å dra og røske i den hadde jeg vel tenkt meg litt om...
Tvilling78 Skrevet 8. april 2006 #10 Skrevet 8. april 2006 Vi bruker den enda, og poden er snart 9 mnd. Hadde også problemer med at han dro og røsket i den, men det problemet løste vi med å "flette" sprinkelbeskytteren rundt senga (tok bare innimellom noen få sprinkler for den blir litt for kort). Nå er den stram og fin og lillegutt klarer ikke å herje så mye med den lenger. Bare et lite tips )
fire i familien Skrevet 8. april 2006 #11 Skrevet 8. april 2006 Jeg brukte den så lenge jenta vår lå i sprinkelseng (2 år) men mest fordi jeg syns det var koseligere med den kanten rundt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå