Gå til innhold

Bruker alle sprinkelbeskytter? Hvor lenge brukes det?

Anbefalte innlegg

Vi har sprinkelbeskytter på sengen til lille Snupp, men hun røsker og river i den så den er jo aldri der den skal være. Senket ned sengen for en tid tilbake og bruker fortsatt sprinkelbeskytteren, men hvor lenge brukes denne?

Jenta mi blir straks 8 mnd.

Fortsetter under...

Annonse

Snuppa på 18 mnd bruker det fortsatt i sprinkelsenga si. Tok det bort her ved forrige sengetøyskift bare for å teste, men hun sov skikkelig urolig den natta så tok det på sånn i 4-tida i halvsøvne:-) Og da sov hun søtt resten av natta....hehe.

Bruker det vel til hun skal over i annen seng til sommeren, og da tar lillesnupp over senga hennes.

gutten min er 7mnd og jeg bruker den ennå... hadde tenkt å bruke den en stund til... synes senga virker mye lunerer med den på, spessielt nå som jeg har senket senga... men hvis han begynner å dra og røske i den hadde jeg vel tenkt meg litt om...

Vi bruker den enda, og poden er snart 9 mnd. Hadde også problemer med at han dro og røsket i den, men det problemet løste vi med å "flette" sprinkelbeskytteren rundt senga (tok bare innimellom noen få sprinkler for den blir litt for kort). Nå er den stram og fin og lillegutt klarer ikke å herje så mye med den lenger. Bare et lite tips :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...