Gå til innhold

Krise! Eg må ned 2,5 kg på ei veke!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vil du gå kjapt ner i vekt kan du prøve dette ( Men husk det er ikke særlig bra for kroppen og du må ikke holde på lenge).. Gå tur på 30-60 min før du har spist frokost. Da har du ikke energi i kroppen og kroppen vil bruke energilagret i fettet. Spis ikke brød, kun knekkebrød med magert pålegg og drikk masse, masse vann. Prøv ellers å spis sundt. Gjør knebøy og utfall hver dag og finn en bratt bakke å gå opp den to ganger til dagen.

Husk at du ikke må holde på sån lenge. Lykke til

Jeg har også hørt at hvis du vil ned noen kg skal du gå tur eller jogge før du har spist frokost. Jeg hadde aldri klart det for jeg er så sulten når jeg våkner.

Jeg gikk ned 3 kg på to uker med å spise knekkebrød, naturell yogurth og masse fisk. Men gikk jo opp kg igjen da. Det er nok trening som skal til. Lykke til med dåpen og kilone.

ok, her vert det berre å kle på junior og hive han i vogna kvar morgon framover - og så ein joggetur om kvelden. Og så er det slutt på smågodt, potetgull og rosinbollar. Eg et det berre i helgane, altså, men helga har ein tendens til å ha fire dagar, så det vert for mykje av det sjølv om eg prøver å vere streng. Er ganske flink med maten sånn til daglag, et masse grovt brød, fisk, frukt og grønsaker, men det hjelper jo ikkje når eg er SÅÅÅÅÅ svak for søtt:(

Hei!

Ammer du? Da ville jeg fortsatt som du har gjort til nå, men kutte ut salt, drikke mye vann og holde meg borte fra ferdigretter og hvite stivelser (hvitt brød, pasta, ris, sukker) til dess. Da mister du noe vann, som også tar opp plass... Krasjslanking er ille for melkeproduksjonen!!!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...