Gå til innhold

Sitter dere på nett når barna er våkne?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ikke så ofte, men innimellom hvis han leker fint og koser seg i lekegrinda eller på gulvet. Han ligger da rett ved siden av meg. Har bærbar pc på stua så da går det an.

Blir litt mer på internett nå om dagen fordi jeg ordner med bryllupsplanlegging, og får da litt dårlig samvittighet, men jeg sitter aldri mer enn 1 time på pc til sammen i løpet av en dag så...

Og han får oppmerksomheten min (selvfølgelig) når han ikke vil leke selv lenger....

Sånn som nå....må synge og leke litt:)

Bare når jeg spiser frokost og hun ligger under babygymmen.. Har også bærbar på stua, så jeg snakker jo med henne hele tida;) Og hun er så gla i å ligge litt alene, så jeg får ikke dårlig samvittighet av det nei :)

Og nå ligger hun å prøver å komme seg fra ryggen og rundt,og er veldig søt forresten!

Annonse

dersom jenta mi koser koser seg på gulvet alene me lekene sine så sitter jeg litt på datan :) men ofte er det jo andre ting en også gjerne sku gjort mens hun er fornøyd me å ligge alene, men må innrømme at det blir litt data for det:)

Annonse

Ja, gjør det. Poden elsker å sitte på fanget å slå på tastaturet og følge med på hva jeg driver med. Ellers ligger han på leketeppe sidenav meg å leker.

Vet ikke om hovedinnlegger mener at det skulle være negativt eller ikke, gir ikke uttrykk for det i innlegget. Jeg synes ikke det er noe værre enn å sitte å se på tv, som jeg tror mange gjør:-)

jepp, er innpå her selv om tulla er våken. Noen ganger ligger hun i lekegrinden, og noen ganger sitter hun på fanget mitt og slår på tastaturet :-) Som oftest ligger hun på en stor dyne nede på golvet ved siden av datamaskinen med masse leker og storkoser seg. Hun elsker å leke med dem, og jeg prater med henne stort sett hele tiden, så hun lider ingen nød ;-)

jeg sitter noen ganger her mens tulla leker på gulvet....hu sover nesten ingenting på dagtid,og hu liker å ligge på gulvet når jeg er i nærheten...ellers pleier jeg å ta en tur innom etter leggetid kl 19:-)

Det hender ja. Guten vår søv lite på dagtid, men er flink til å ligge på golvet og leike for seg sjølv. Så når eg har fått hengt opp klesvask og han kosar seg på golver framleis, set eg meg ned framfor laptopen i stova med god samvittighet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...