Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei!

Jeg bruker Babyline produkter på gutten min på 20 mnd og kommer til å bruke det på nestemann også. Er kjempefornøyd med de. Følte ikke behov for så mye produkter i starten, bare litt olje i badevannet og zinksalve for sår stump. Brukte mer og mer etter som han ble større.

På førstemann brukte jeg bare produkter fra Weleda, og de var jeg kjempefornøyd med. De er litt dyre i innkjøp, men utrolig drøy. Tror jeg hadde såpestykket i 5 måneder. De er også 100% naturlig, og det er viktig for meg!! Får du kjøpt Babyline på helsekost?

Annonse

Til vår førstemann som nå er 2 år har vi brukt og vil anbefale Cosmica olje og barne salve, de første månedene trenger du ikke noe særlig såpe, vi brukte olje til rens av stumpen ved behov, eller bittelitt DrGreve såpe. Inotyol er en krem vi bruker noen ganger dersom stumpen er veldig sår, den lindrer raskt og virker supert. Unguentum krem benyttet vi de første ukene fordi han hadde svært tørr hud i alle sprekker og valker.... Alle kremene er kjøpt på apoteket. Vi har prøvd Sebamed og Babyline produktene, men måtte gå tilbake til de andre fordi vi ikke fikk de gode resultatene vi pleide få med Cosmica. men barnas hud er forskjellig og det kan hende du må prøve deg frem!

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...