Mizzy_H -15 pp Skrevet 18. april 2006 #101 Del Skrevet 18. april 2006 Måtte bare være innlegg nr. 100! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Bananas Skrevet 18. april 2006 Forfatter #102 Del Skrevet 18. april 2006 Hehehe....Mizzy_H :op du stjal nr. 100 !! Hahahahahaha....... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Bananas Skrevet 18. april 2006 Forfatter #103 Del Skrevet 18. april 2006 så bra at du får i deg mat igjen da.....kanskje du ble gassete av maten pga. bønnene i den. Sovna i 1800 tiden - ble plutselig helt kjøttkake - hadde forspist meg også da ;o) Så jeg la meg og våkna i 8 tiden.... Har fått en gravid bok på 459 sider !! Nesten bare tekst - på engelsk. Skikkelig bra tegninger hvor det er en stor og en liten som viser virkelig størrelse.....hehehehe.....satte siden på magen for å se hvordan det så ut ;op Virker som en veldig bra bok - veldig nøye forklart. Er visst en bestselger i USA og skrevet av to leger som har skrevet flere bøker... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå