Chiquita Bananas Skrevet 16. april 2006 Forfatter #76 Del Skrevet 16. april 2006 Syntes det hørtes merkelig ut siden jeg visste at dem bodde rett ved dere og kunne ikke skjønne hva du mente med å være der noen dager... Har sett på Ringenes Herre - atter en konge....skikkelig bra film, men har sett den ørten ganger.... Tenk å ha så mange dager fri og ingenting å gjøre - har ikke peng til å gjøre ting eller ork. Har kjeda meg hele ferien.... Håper du får det gøy i dag !! Kryssser fingrene XXXXXXXXXXXXX Skal legge den bort så snart jeg får den bekreftelsen som jeg absolutt vil se.....Må jo få se det nå når jeg har muligheten.... Var inne på Babyklar og der er jeg liksom 3 dager lengre på vei... Men jeg får vente til jeg har vært på UL og få skikkelig svar på hvor langt jeg er på vei.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 16. april 2006 #77 Del Skrevet 16. april 2006 En ting er sikkert terminen en får på bim er helt rar.Jeg har gått etter boka da har jeg termin 15 nov.En enkel regel med å regne termin er.Ta siste dag mens td.som meg 8 feb pluss på 7 dager det blir den 15.ta ett år minus tre måneder.da blir det 15 nov.Du må være over 5 uker på vei nå..Tror du kan ta terminen fra baby verden og gå etter den.Så får du heller gå tilbake om ul sier det.Sånn tenker i allefall jeg:0) Forstår veldig godt at du har lysr å få bekrefta på babycompen at du er gravid:0) Nå har vi gått på skattejakt.Idag var spørsmåla mye lettere.Heldigvis.Håper vi vinner noe nå da.Men det gjør vi garantert ikke.Vinner aldri noe alikavel... Det begynte å styrt regne i det vi var ferdige.Da var det gøy og se alle de drukna folka som var midt i jakta.Vi starta som lag nr 18 idag. Masse kjentfolk...Jeg sliter sånn med blodtrykks fall.Vil besvime til stadighet.Det er så fælt..Er glad dette er siste gangen.Er sliten og lei allerede:0( Ringenes Herre filmene er kjempe bra.Vi har både den lange og den korte versjonen av alle tre filmene. Såg en film som het kalender jentene i går.den var søt.Om noen middelaldrende kvinnfolk som laga naken kalender.En søt film:0) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Bananas Skrevet 16. april 2006 Forfatter #78 Del Skrevet 16. april 2006 babyverden virker mest realistisk når jeg ser på oversikten... I dag er jeg 5+0 )....hihihihi 1 time igjen og jeg er 5+1 !!!! Så bra at du har hatt det morsommere i dag.... Hehehe....kan tenke meg du sto og lo godt av de som måtte være i regnet.... Når er det man kan høre hjertelyd ? Du har jo hørt det og det var da du var i 7 eller 8 uke....så du syntes det var litt tidlig å høre det på ei jente som var nesten 11.. Fy søren jeg gleder meg til jeg er 2 måneder på vei - høres så lite og usikkert med bare 4 uker....5 uker....er ikke mye det ! Misunner alle de som kommer etter meg og sier dem er gravide og er i 6.uke !!! Kjipt å finne det ut så tidlig da.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 17. april 2006 #79 Del Skrevet 17. april 2006 Jeg har ikke hørt hjertelyd før etter uke 11 med de andre tre.Jeg har ikke hørt hjertelyd ennå.Men SETT hjerte banke på ul:0) Skal til jordmor i morgen,veit at hun kommer ikke til å prøve å finne hjertelyden engang fordi det er for tidlig.I dag er jeg på nest siste dag på uke 10.Skifter uke på onsdag tror jeg.... Håper på at det går greit hos jordmor i morgen.bare jeg kommer meg dit.Har vært ekstra uggen og kvalm siste dagene.Trodde det skulle bli bedre ikke værre!!!Er så møkk lei! I dag er du i 6 uke tenk det:0) Det går fremover med oss begge to.Gleder meg veldig til å hoppe inn på 2 trimester,men det er over 2 uker til... har vært så trøtt i det siste.Har lagt meg tidlig og sovet kjempe lenge hver dag.Gruer meg til at hverdagen starter i morgen.Må ta bæsje bleier igjen.Grøss og gru.Har hatt ferie nå i påska sluppet unna.Alle stink bombene.... Hadde tenkt oss på besøk til søskenbarnet mitt idag.Men de var invitert i selskap så da blir vi hjemme.Like greitt.Er egentlig sliten.Men de reiser tilbake til stavanger snart så tenkte at vi skulle nå de en siste gang før de dro.Ja ja.Møter dem til sommeren i allefall! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Bananas Skrevet 17. april 2006 Forfatter #80 Del Skrevet 17. april 2006 Ojojojoj........nå er du snart til uke 12 !!! Du nærmer deg med stomskritt !!!! Du forlater meg snart ( Hehehehe......du har jo full kontroll over hvor langt jeg er, mens jeg er helt fjern på deg...hahahaha... I dag så lyste babycompen og bekreftet graviditet !! Jippi jeg er gravid !! Tempen var høy enda jeg hadde vært våken lenge og beveget meg frem og tilbake i sengen....så jeg har nok høy temp, men de gangene jeg nesten har sovet i 3 timer i strekk så blir den veldig lav.... Oj - må spise.... Sambo har laget en digg hamburger til meg - vi ville ikke ha tørre brødskiver ;o) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Bananas Skrevet 17. april 2006 Forfatter #81 Del Skrevet 17. april 2006 Jeg er så kresen på ferdige kjøttprodukter som kjøttkaker, karbonader, alle fiskeprodukter etc....vil heller lage det selv.... Jeg spyyyr av helfabrikat... Men disse hamburgerne var digg -smakte som på gatekjøkken... Der får man som regel...skikkelig kjøtt. Uff..det er rene sommeren her i dag - så vi skal ut. I går sløva vi bort dagen....det skal vi ikke gjøre i dag...Sambo laget mat og serverte og ryddet av bordet....hmmm......hva er det han pønsker på ??!! hehehehe......... Må finne ut hvor vi skal dra hen..... Håper du får en fin dag !! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 17. april 2006 #82 Del Skrevet 17. april 2006 Her snøøøøør det.Forbanna dritt snø!!!Nå er det på tide med litt vår altså.Nseten all snøen har regna vekk nå i påska.Så begynner det å snø idag:0( Vi er invitert på middag hos mamma og pappa idag.Tror vi får lammelår.aner ikke om jeg klarer å spise noe.Men må iallefall prøve.Måtte nettopp ta to postafen.Det stopper spyinga iallefall.. Det er så spennende å tenke på når vi kommer til å få termin og om vi føder i nærheten av terminene vi får.Satser iallefall på at jeg slipper å gå 14 dager overtid som 4 gangs.Da freaker jeg altså!! Har sittet å sett en film på tv om noen karer som skulle ta seg av babyene sine...Søt film. tenk at baby compen din endelig har forstått at du er gravid:0)Jagu på tide gitt.... Håper dere også får en fin dag videre:0) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Bananas Skrevet 17. april 2006 Forfatter #83 Del Skrevet 17. april 2006 Vi gikk en lang tur...var 22.3 grader her ..... Heldige deg som får lammelår - det er det beste som fins !! Håper vi begge slipper å gå på overtid ! Jeg vil ikke ende opp på julaften - med mindre det blir 2 uker på overtid og jeg er uti januar og det er helt greit for meg ) heheheehe...... Gleder meg så masse nå jeg - håper jeg får litt mage. Vil helst ikke ha en gigantisk mage, men det skjer vel uansett.... Jeg mååååå skjerpe meg og spise sunt slik at når jeg ammer så tærer den på fettkamrene med en gang ;o) hihihihi..... Bra babycompen har tatt til fornuften....har tatt av alarmen. Skal ikke tempe mer. Teezer har demonstrert !! Han er så kresen....hvis ikke han får ny pellets i skålen så vil han ikke spise....så jeg tok alt oppi sekken og rista på den...hehehe....men han ville ikke ha det....så nå i dag så satt han foran tønna kattematen sto oppå og skrapa på på tønna. Så tok jeg sekken oppå et lite bord som sto ved siden - og da hoppa Teezer oppå bordet og satte seg foran sekken og lukta... Tror han er litt matlei og vil ha boksemat...men da fiser han så mye og jeg er litt lei den drittlukta... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 17. april 2006 #84 Del Skrevet 17. april 2006 He he er det derfor pusen vår også fiser slik???Holder på å bli sprø av den vandrende stink bomba... Han skal kastreres på torsdag har bestilt time til han.Skal bli greit å ha fått gjort det... Har nettopp kommet hjem etter middagen.Kjempe godt med lammelår.Skikkelig mørt og godt:0) Jordbær med krem til dessert.Nammis..... har spist mye idag:0) Sikker på at du kommer til å få en liten søt mage.jeg kommer til å se ut som ett berg....Sisen dette er nr 4...Får vel enda flere stygge strekk merker.Men vært strekk merke er minner om de tre hjerte knuserene mine.Fikk foressten ikke mer en ett par sist gang. Drømmer så rart om natten,er helt utslitt når jeg våkner.Forstår ikke helt at det er mulig å drømme så mye tull og tøys.Men det er vel fordi jeg er gravid... Om jeg trykker hardt på magen klarer jeg ikke å kjenne livmora mi.Men det er kanskje tidlig ennå.Håper iallefall at det ikke er ett dårlig tegn... Har det vært så varmt ute i skyggen hos dere idag???Ufattelig her er det is kaldt.Dritt vær.Blir vår i august etter dette tempoet:0( Lett å se at det er ferie inne på bim.Det går kjempe treigt med innlegga her inne.Lite nytt og spennende... Håper vi slipper overtid begge to.Jeg veit siste dagen jeg kaan ha blitt gravid.Har ikke hatt sex siden.Så jeg kommer til å lage ett himmla leven om de vil utsette terminen min.Da jeg gikk med eldstemann gikk jeg etter min egen termin 21 dager overtid.Det såg ut som jeg hadde rett da han ble født.Måtte smørre han tre ganger daglig med baby olje fordi huden var så tørr... Hvordan går det med planene om båt tur til sommeren blir det tur på dere.Eller blir det å være hjemme og bygge hus?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Bananas Skrevet 17. april 2006 Forfatter #85 Del Skrevet 17. april 2006 hmmm....tror du har litt feil bilde av meg - jeg er faktisk 13 kg overvektig.....så jeg var godt polstret før jeg ble gravid.... Hehehe....gubben har laget frokost, dusjet hunden, satt på klær, nettopp stått og sunget for full hals til Teezer, mens han tok ut og satte inn i oppvaskmaskinen.....Alt har han gjort uten at jeg har spurt ham....utenom dusjing av hunden... 21 dager overtid er leeeenge !! Er ikke det farlig ? Hva skjedde med han siden du måtte smøre han så mye ? Har han problemer nå ? Uff - stakkers dem som blir født med den hudsykdommen og må smøre seg hele tiden med vaselingreier fordi huden er ødelagt... Blir nok hjemme og bygger på hus - så sant det blir noe av det ! Har ikke fått helt klarsignal om lån fra banken - enda dem har sagt ja nå. Nå kunne vi fortsette med snekkerfirmaet, men fullstendig lån har dem ikke sagt ja til enda...Men hvis det ikke var aktuelt i det hele tatt så hadde dem ikke sagt at vi skulle fortsette... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 17. april 2006 #86 Del Skrevet 17. april 2006 Krysser fingrene for at lånet snart er i boks!!!xxxxxxxxxxxxxxxxxxi vei! Om babyer er veldig overtidige så er de tørre i huden når de kommer ut.Han var tørr ganske lenge.Men han ble fin etter noen uker.. Så heldigvis ikke noen hudsykdommer.Holdt på å misste han pga lang fødsel.men det er en annen historie som ikke egner seg for deg nå:0) Ok,men hva skal jeg si da 20+ overvektig.Kommer til å bli over hundre kilo.Ikke noe gøy,men det skal av etter fødselen!!!! Idag her jeg til og med fått i meg en yogurt og noe sjokolade.Regner med kvalmen kommer durende til kvelden.akkurat nå nyter jeg at formen er fin akkurat nå.... Når har banken tenkt å bestemme seg da?Dere kan ikke bare gå i uvissa nå.Når dere er klare til å starte...Dumme banken. Gleder meg til at det er skole og barnehage.guttene holder på å bli sprø av å gå hjemme.Skal bli godt å få de i aktivitet igjen. Håper på en fin sommer ellers kommer vi alle til å bli sprø av aktivitets nivået deres... Har en datter som driver å raner kjøleskapet.Det er så irriterende.Hun finner seg mat hele tiden.Spiser noen biter og finner noe nytt.Satt akkurat og spiste opp god morgen yogurten hennes.Men i det jeg er ferdig har hun funnet seg en ny...Pokker heller.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 17. april 2006 #87 Del Skrevet 17. april 2006 Hm da sitter jeg her å koper er trøtt og vil legge meg.ikke i tidligste laget nei...he he er drit trøtt når det er barnetv.Gubben krøp til køys han hadde snn hodepine nå.stakkaren er utslitt etter påska.Han har stått på som en helt,mens jeg har ligget som ett slakt på sofaen. Tror han er veldig enig i at dette er siste gangen.Pyton å være så hjelpesløs.er spent på hvordan det blir i morgen.da må jeg tidlig opp og ta stellet på jentungen selv.Akkurat det gleder jeg meg ikke til.Føler meg ganske uthvilt nå.Hadde jeg vært ute i arbeid hadde jeg vært sykemeldt.Men siden jeg er hjemmeværende har jeg ikke rett på noen ting... Ja ja godt at det var påskeferie iallefall.... Tror kanskje at noe av trettheten jeg sliter med kommer av postafen tablettene jeg tar.En blir trøtt av de.Desverre... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Bananas Skrevet 17. april 2006 Forfatter #88 Del Skrevet 17. april 2006 Trøtt jeg og....sambo har sovet flere timer....gleder meg å legge meg nå. Skjønner hvordan det føles når man ikke klarer å gjøre ting...føler deg ikke så kul nei...Håper du blir i fin form etter 12 uker - slik at du kan gjøre vanlige ting.... Litt dumt at du blir så trøtt av tablettene - men du trenger dem. Synes det er kjipt å være trøtt gjennom dagen og måå sove for å holde ut.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 17. april 2006 #89 Del Skrevet 17. april 2006 Jeg klarer å gå hele dagen uten å sove.Men er skutt på kvelden.Har sittet å sett på filmen Cold mountain.Dev var bra,men veldig trist og ekkel til tider.den gikk på tv.Gubben ble sittende å se den.siden jeg ikke hadde oe bedre fore såg jeg den også... I morgen er det atter en dag.En dag nærmere kvalme slutt.Må liksom tenke litt slik nå....Er så møkk lei!!! Ha ei god natt og en fin dag på jobben i morgen:0) God natt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Bananas Skrevet 18. april 2006 Forfatter #90 Del Skrevet 18. april 2006 Så at den filmen var på tv, men så den ikke. Hadde litt lyst siden jeg har hørt at den skal være bra... I dag leste jeg inne på BIM at nå begynner hjertet å slå - i uke 6..... Og du hadde jo sett hjertet slå.... Har veldig lyst å kjøpe en babywatcher slik at jeg kan høre selv og ikke være avhengig av legetimene... Håper kvalmen slutter i uke 12-13 ihvertfall..... Rart å være på jobb igjen...nok å gjøre, men har allikevel tid å bimme innimellom. Håper det blir mer trafikk her inne nå når påsken er over.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 18. april 2006 #91 Del Skrevet 18. april 2006 da er påsken over og hverdagen kom sigende tilbake.Blir spennende å se om aktivitests nivået på bim blir litt høyere nå.I påska har det vært så labert! I dag skal jeg på min første kontroll.Skal klokka 13.30 er kjempe spent.Glemte å tisse på glass i dag tidlig.Måtte ta prøva senere.En skal egentlig bruke det første en tisser om morgenen.Ikke så lett å huske når en er i halv svime på morgenen:0) Er så spent på når jeg får termin.har selv regna meg til den 15 så da er jeg i dag 10+1 i min 11 uke...Men blir nok satt noen dager tilbake.Mest spennende er uansett ul terminen en får i uke 17-19...Det er den som er gjeldende. Her har det blitt vinter i gjen.det snør noe så inn i hampen.Ble sur da jeg våkna.er så lei av snø..Fikk nesten alt bort i påska.Har hatt dritt vær hele påska.Regn og snø... Jeg har kjempe lyst på en sånn babywacher,men siden dette blir siste barnet,tror jeg at jeg står over å kjøpe den.Forstår veldig godt deg om du kjøper den.Synst den er litt dyr da:0( Jeg var 5+1 da jeg såg hjerte banka for første gang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Bananas Skrevet 18. april 2006 Forfatter #92 Del Skrevet 18. april 2006 Jeg synes også babywatcheren er dyr, men siden jeg ønsker flere enn 1 barn så får jeg bruk for den senere...og er søstera mi heldig så arver hun alt utstyret mitt ) Siden hjertet har begynt å slå nå så har jeg veldig lyst å kjøpe et slikt apparat slik at jeg kan begynne så smått å se om jeg hører lyd. Er flere som har skrevet at dem har hørt hjertet og er i uke 6 og 7 og 8.... Her er det nesten ikke noe snø igjen - noen flekker igjen hehehehe.... herlig !!! Jeg må få vite hvordan det gikk i dag !! Er stille på jobb også - ikke mye mail jeg har fått eller får. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 18. april 2006 #93 Del Skrevet 18. april 2006 Jeg tror ikke de har hørt hjerte lyden med babywacheren så tidlig.Det har nok vært slik som med meg var på ul.Da får en se hjertet banke...Det er vel ca fra uke 10 de har hørt den med doppler(bw) Ja det er litt annerledes for deg som venter din første.Siden dere arver endel utstyr hvorfor ikke kjøpe en sånn doppler sak:0) Jeg har sett meg ut en simo vogn til ca 6000 så da må jeg spare litt ellers...Om jeg ikke finner en flott brukt simo vogn da:0) Det er så rart å vente den siste.Sa det til mannen min.Hadde jeg vært i knall form så hadde det vært sjangse for at jeg hadde vært gal nok til å få den 5.Men ikke slik det er nå...Er møkk lei av kvalme,tretthet og en lukte sans som kunne tilhørt en blodhund! Har fått satt på ei vaske maskin og en tørketrommel idag..Ikke værst til å være meg:0) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 18. april 2006 #94 Del Skrevet 18. april 2006 Nå er tråden vår lang.Snart 100 innlegg jo:0) Må snart gjøre meg klar til å reise til jordmor. Ble så lei meg av å lese om hun som misstet tvillinger i uke 12 i dag.Så trist og tragisk.Fikk selvsagt panikk siden jeg sliter med mage smerter.....Hjelp nå må jeg på ul snart.Er jo ett nervevrak jo..Tror jeg skal mase meg til en babtwacher....Fikk jo 3500 kr i bursdags gave...Kan jo ta en tusenlapp der fra.Skal bare høre med jordmora om det er skadelig å bruke en slik ofte..... Har så lyst på...Det hadde kanskje hjulpet meg med angsten min....Godt å få høre lyden.Gøy for søskene og høre det også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Bananas Skrevet 18. april 2006 Forfatter #95 Del Skrevet 18. april 2006 hahaha.....sitter og venter på den kommentaren hver gang....om at tråden er lang....tiiihiii...... Må finne ut først hva jeg arver....men jeg drøyer det til uke 9 da før jeg bestiller noe....itilfelle ;o) Når du får svar fra JM, husk å gi meg beskjed....Synd vi ligger bare 1 måned mellom for da kunne jeg kjøpt den brukt av deg etterpå - siden du ikke har bruk for den etterpå...med mindre du blir gal og går for nr. 5 Men det er lite trolig !!! Tror et slikt apparat er med å trygger moren og øker gleden for paret når mannen og får ta del og høre babyen sin før den har kommet ut. Ellers er det jo bare mammaen som får oppleve babyen... Uff det er trist å miste - men jeg vil ikke lese slik innlegg før jeg har vært på UL og fått bekreftelse på at alt står bra til... Men nå har jeg ingen smerter eller blødninger så jeg er sikkert trygg. Men så blir jeg nervøs når jeg ikke kjenner noe særlig...når tid er det det går over i MA om det har gått galt - uten at man blør ? For noen har funnet ut på UL at hjertet sluttet å slå flere uker tilbake, men de fikk ikke noen smerter eller blødninger...da er det bra å ha et apparat som holder deg oppdatert og du hører med engang det er noe galt. Så flink du har vært å vaske klær ) Godt det ikke var i gamle dager når man måtte vaske klær for hånd hehehehe...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Bananas Skrevet 18. april 2006 Forfatter #96 Del Skrevet 18. april 2006 håper det har gått bra hos JM....' venter spent å høre hvordan det gikk ) I dag skal jeg vaske bilen...hehehe...blitt skitten igjen... Og så skal vi sannsynligvis kikke på presang til svigermor - hun blir 60 år. Og jeg vet faktisk ikke så mye om henne - så jeg har ingen ideer om hva hun kan like. Har du forslag ? hmm...kanskje jeg skal legge ut et innlegg og se hva jeg får av svar ?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 18. april 2006 #97 Del Skrevet 18. april 2006 Jeg er elendig på gave forslag....Gave kort til aromaterapi eller noe annet deilig kanskje... Fikk termin den 15 nov.Men er bare 9+7??Trodde jeg var 10+1 jeg...Ja ja.ellers gikk det bra.Blodprosenten er fin den var 13.Men hadde det sist gang...Måtte ta det med ro på slutten av svangerskapet. Jeg har fått time til ny ul på neste torsdag.Gleder meg og gruer meg.Er livredd for at noe har gått galt.Men jordmora påstår at alt kommer til å gå bra.Så da satser vi på det:0) Kvalmen gir seg vel etterhvert..Men jeg skulle ønske den gav seg nå!!!!! Vil være fin og i full action.Ikke ligge som ett slakt på sofaen.Såg du hadde skrevet ett innlegg.Har ikke fått lest det ennå....Men har du blitt kvalm også nå? Ikke bra.Håpte du skulle få slippe unna.Men du må huske at det er ett godt tegn på at alt går bra:0) Fikk masse søte bøker og blader med meg hjem.Så nå skal jeg lese om graviditeten.Husker ikke så mye fra sist gang.Det er så rart.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Bananas Skrevet 18. april 2006 Forfatter #98 Del Skrevet 18. april 2006 Hmm...terminen er jo den samme da.. Hun kan vel ikke være helt nøyaktig vel ? Og det går nok helt sikkert bra !! Tror ikke du har noe å bekymre deg for. Begynte nå i 1400 tiden da jeg var på do - går på do hver time !! Blir gal. Må ut til et felles do.....Ikke så gøy. Etter det så har jeg hatt en litt kvalmende følelse i magen og halsen...Håper det ikke blir mer.... Jeg er glad for noe kvalme - for da vet jeg at jeg er enda gravid....ellers kjenner jeg ikke så mye i dag. Har kjent svakt halsbrann og litt stikking i magen..... Jeg vil også ha søte bøker og blader !!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 18. april 2006 #99 Del Skrevet 18. april 2006 Fikk bam blad som heter gravid pluss to tykke bøker.Den ene er kjempe flott to delt.Til mor og til far.Sånn uke for uke bok...Den er kjempe flott.Fikk den sist gang også.Men nå var den flottere.Ny utgave.Du får dem nok på første kontroll kan jeg tenke meg.Når du er hos jordmor.Når var det du hadde time? Du må huske å ha med urin prøve.det må en alltid ha med på kontroller.. Jeg glemte det første gangen husker jeg. vær gled for kvalmen du.Men sats på at du slipper å begynne å spy:0) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 18. april 2006 #100 Del Skrevet 18. april 2006 Lar deg få legge inn innlegg nr 100:0) Er så trøtt...Er kjempe sliten idag.Det er nok fordi gubben har vært på jobb og jeg har hatt snuppa alene idag.Pluss vært hos jordmor.Skal ta med meg bøkene jeg fikk og tusle meg til sengs snart.Gubben har reist på jobb så det er så kjedelig å sitte her alene på kvelden. Holder på å sovne over dataen så jeg burde krype til køys...Litt flaut at klokka bare er litt over 21 da.... Håper kvalmen din har gitt seg litt. Jeg har spist meksikansk gryterett i dag...Var godt med mat med litt smak i....Men har blitt så luftig:0( Håper du har hatt en fin kveld.Ha ei god natt vennen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå