Gå til innhold

Idefix og Hebbie :o)

Chiquita Bananas

Anbefalte innlegg

Lillesøstra mi var her akkurat hun kunne fortelle at svigerinna hennes hadde vært på utskrapning nettopp.Men nekter å snakke om det.Det var mannen som gråtende fortalte henne det i går...De har prøvd i årevis og fått pergo kur.Fy så urettferdig livet er...Aner ikke hvor langt hun var på vei.Men legen(min lege også)Hadde sagt at de må vente med sex i 4 måneder???Det var brutalt lenge,han må ha sagt feil!

Tror faen meg jeg skal spørre han når jeg møter han igjen.Synst det var lenge.Damene inne på bim venter da bare på mensen så for å prøve igjen...

Hm håper jeg aldri kommer i en slik situasjon iallefall.

Eggerøre ble kvalm av tanken.Vi er invitert på middag hos mamma og pappa.Svinekoteletter.Er grønn i trynnet av bare tanken.Tror nok jeg kommer til å stå over middagen..Klarer ikke middags lukt engang....

Du må snart gå til lege med den hostinga di.Du blir helt utslitt jo....

Er ikke så veldig frisk og rask.Men de veit at jeg er gravid og dårlig så da kan jeg gå på besøk:0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uff da.....så kjipt at du blir så dårlig med tanken på mat !

Håper jeg ikke blir slik....

hehehehe.....i dag så blinket babycompen mulig svangerskap....oj !! Jeg er kanskje gravid !! ;op Må nok vente i 4 dager til før jeg får bekreftet om jeg er gravid ;o) hihihihihi...........Er spennende nå fremover !

Hostinga er mye bedre !! Tror den blir verst på natten for da ligger jeg nedover og halsen trykkes litt nedover..Hoster jevnt lite hele dagen...Så det går bra :o)

Så kjedelig det er å vente på besøk......Hehehe...venninna mi er hos tannlegen - skulle komme etterpå..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann.tror jeg må stå over middags invitasjonen....Er grå grønn i trynet.

Skal du forelle venninna di at du er gravid?

Det med hostinga om natta er nok pga.at du ligger ja.

Jeg hoster også endel og brekker meg,blir sprø.Får så vondt i hodet av hele greia.

Tannlege idag.grøss og gru......

Ha en fin dag videre kos deg med besøket:0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke om jeg skal fortelle det - veier for og imot hele tiden.. Gubben mente at jeg burde fordi det er en så stor nyhet - og om det skulle gå galt så er det allikevel en stor nyhet at vi har klart å bli gravid. Har veldig lyst...hun vet at vi ikke bruker prevensjon og er åpne til muligheten å bli gravid. Hun kommer til å bli overlykkelig !!! Men det er jo veldig tidlig enda da....

Sannsynligvis ender det opp med at jeg sier det - elsker å ha noe å fortelle. Og har nettopp kommet inn fra tur med hunden -og ble kvalm og dårlig med en gang og vond i korsryggen....Er enda kvalm og dårlig i magen etter jeg tok vitaminene....blir du det ?

Stakkars !! Lå halvannen time i tannlegestolen....!! Hadde masse nåler i munnen og opererte...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir dårlig av folat tabletten.Eneste jeg tar orker ikke noe annet nå..

Klarte å spise en kotelett idag.Utrolig bra.Håper bare jeg klarer å beholde den også...

Stakkars dame være hos tannlegen i påska og ha så vondt.Da vi skulle døpe eldstemann var jeg dritt dårlig,måtte fjerne en visdoms tann noen dager før.Heldigvis var jeg ikke hoven da vi hadde dåp.Det hadde vært kjedelig siden det ble tatt massevis av bilder....

Jeg også sliter med smerter i korsryggen idag er det veldig ille.Tror det har med at jeg måtte ta snuppa i fritt fall i går.Fikk en kink i ryggen:0(

Håper virkelig at du slipper å spy,bare er litt kvalm....Men det er ille nok å bare være kvalm.

Nå skal vi snart reise på besøk til tanta mi og søskenbarnet mitt.er trøtt,men har lovd å komme så da må vi bare det....

Men skulle egentlig ønska at vi slapp....

Hvorfor ikke bare si den gode nyheten.Kjekt å ha noen å prate med:0)

Lykke til.Du har vel besøk nå du:0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun fikk vite det :o) Satt og fortalte om nyheter fra andre barndomsvenner og plutselig spurte meg om hvordan det gikk med meg og babyplanene -hadde snakket med henne tidligere om at jeg var åpen for muligheten og prøvde litt....Så da sa jeg det til henne...

Hun ble veldig glad - ei annen venninne av henne er også gravid...men hun ville ikke si hvem det var enda siden det skulle være hemmelig.

Så bra at du har fått i deg litt skikkelig mat :o) håper den holder seg i magen din !!

Er litt trøtt nå -så jeg må legge meg ned på sofaen....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da nærmer det seg enge tid igjen.Har vært på besøk og hatt besøk...Veldig koselig begge deler.Laget meg reke smørbrød.Så da har jeg fått i meg kvalds mat..Er kvlm men får i meg rekesmørbrød???Forstår ikke meg selv:0)

Så koselig at hun fikk vite det da..Jeg har blitt så redd for at ikke alt er bra.Aner ikke hvorfor jeg plutselig har fått panikk...Er så redd for at det går galt...

Er trøtt og sliten så nå skal jeg finne senga.Ble litt kvalm av maten da.Hadde masse sitron til...

Ha ei god natt vennen.Gleder meg til å ha vært på ul.Sjekke at det lever.Hater den første tiden før en kan kjenne spark.Da har en kontrollen selv.Hater å ikke ha kontroll nå.

Natta :0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det viktigste er at du har fått i deg litt fast føde :o)

Jajaja.....så sitter jeg her med kvalme, halsbrann, vonde stikk i magen, og et sår i munnen som verker....Føler meg veldig gravid nå :o)

Men skulle vært uten dette fordi jeg er så trøøøøøøtt, men får ikke sove slik jeg er nå...

Sambo har vært med noen kompiser i hele dag og har ikke kommt hjem enda....så jeg får ikke lagt meg før han kommer. Klarer ikke å legge meg når han er ute - blir urolig og klarer ikke å falle til ro før jeg vet han er hjemme.

Så lenge det ikke er masse magesmerter og blødninger så er du nok safe !!

Du er langt på vei nå - ikke mange uker til 12 !!

Jeg sitter og sier til meg selv at jeg er snart i 6 uke og da er det ikke lenge til jeg er 2 måneder på vei - og gleder meg :o)

Jeg tar måned for måned slik at det ikke virker så lenge......må ha et kortsiktig mål....

Lille venn du har jo vært på UL og fått bekreftet at spiren lever i beste velgående....slapp av - det går så bra :o)

Sender deg masse positive tanker ******

God natt vennen - sov godt !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svigerinna mi ringte fra USA og sa hun var så glad for å høre at det hadde klaffet og at hun hadde sendt meg en pakke :o) En bra gravid bok - og jeg som tenkte at jeg måtte skaffe meg en slik...Men tror jeg kommer til å skaffe en norsk om den er litt vanskelig og mye tekst... Hun sa det var en del bilder i den...

Er så søtt at hun er så engasjert i oss - hun var sååå behjelpelige når vi holdt på å prøve...

Kjempekjekt å ha henne :o)

Åsså har jeg deg her i Norge :o)

Jeg er ganske heldig !!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann.Så koselig av svigerinna di:0)

Skal love deg at det ikke hadde vært min som hadde løfta en finger for meg.....Du er super heldig!

Idag har jeg ekstremt vondt i ryggen,sliter skikkelig.Er livredd for at det har gått galt.Fikk bare en ekkel følelse i går kveld.Idag er jeg ikke så kvalm heller....Tar det som ett dårlig tegn.Akkurat nå gleder jeg meg til at påska er over...Håper på å få ul...Bare for å få bekrefta eller avkrefta mine teite tanker...

Idag skal vi gå på skattejakt.Det lokale idrettslager arrangerer hvert år ett rebus løp.Der vi finner poster og svarer på spørsmål.Det er kjempe artig.Desverre er det bare jeg,mamma og gubben.Så vi blir litt få.Det er lov å være 6 voksne.Så vi har nok ikke store sjangsen å vinne.Men det er gøy og delta:0)

Treffer masse folk....

Jeg har en fin gravid bok.Fra svangerskap til fødsel tror jeg den heter.Den er rød og hvit.Masse flott stoff inne i den.

Sikker på at du får jente siden du har halsbrann.Det hadde jeg da jeg gikk med snuppa vår.Men tror det begynte litt senere da..

Jeg har drømt om bestemora mi to netter på rad.Hun er død for 9 år siden.Lurer sånn på hvorfor jeg drømmer slik om henne....

Har slitt med mareritt siste nettene,er skikkelig urolig.Men det er vel ett graviditets tegn det.Mareritt...

Tenk om du får jente da.Så mange flotte amerika kjoler du kan få tak i ...:0)

Måtte le litt i går da vi var på besøk kom bestevenninna til søskenbarnet mitt på besøk.Hun har ei jente på 7 måneder som ikke var planlagt...Men dama blir 34 år i år så det var på tide kan en si...Hun begynte å spørre meg,du har tre du.Det må vel være travelt.Da såg jeg tanta mi og søskenbarnet mitt ville til å le.Men ingen sa noen ting om at jeg har en hemmelighet i magen:0)Travlere skal det bli....

Har babycompen in bestemt seg for om du er gravid da?det var så søtt...

Håper du får n fin dag idag.Her er overskya,men opphold.Fint vær å gå tur i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen lille venn...

Jeg føler meg veldig heldig :o) Hele svigerfamilien er veldig omtenksom og engasjerer seg mer enn de egentlig trenger.Står på å finne jobb til meg og andre ting....

Ifølge babycompen og når tid sex var iforhold til EL så skal vi få jente...

Ikke bli redd - det kan være at den kommer tilbake senere i dag eller imorgen...

FAEN !!!! Jævla hund !!! Lot soveromsdøra stå litt åpen for å lufte litt - plutselig hører jeg velkjente grynte lyder....hunden er oppi senga og leker !!! Sprang ut og dro han ut - grrrrrrrr.....han vet han ikke har lov. Blir så sint !!!

Så lenge du ikke har hatt sterke smerter og blør så er du nok trygg :o)

Og sex drømmer og mareritt er visst graviditetstegn...

Hva er en amerika kjole ?

Gubben vil ta seg av klærne til barna....kle dem skikkelig guttete eller jentete....

Babycompen har bare gitt meg en muligens graviditet ;o)

Så jeg får ikke vite om jeg er gravid før om 2 dager - så jeg er veldig spent !! Tenk om jeg er gravid ??!! hihihihiihi........

Sambo var borte fra kl.1100 igår og kom hjem med en kompis....De hadde tapetsert vegger igår....men det var visst mye forarbeid...Så de hadde bare fått en vegg....Kom hjem i 1 tiden og jeg gikk og la meg etter en halvtime - får ikke lagt meg til ro før han er hjemme..Og han hadde ikke lagt seg 0600 da jeg våknet for å tisse....

Så nå har dem dratt igjen for å fortsette - fikk vite at kameraten hans at dem også skulle legge gulv !! Og jeg fikk vite av sambo at det ikke skulle være en lang dag i dag....!!! Kommer til å bli en lang dag - kunne jo komme på besøk da, men det blir sikkert litt kjedelig...Har ikke bensin på bilen, og vet ikke om jeg gidder å fylle på siden prisene er så høye nå...

så idag skal jeg spiiiiiise....og lage meg muffins som trøst !!!

Håper du får det gøy på rebusløpet !!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir spennende å se hva det blir hos oss begge.Kommer dere til å spørre om kjønnet på ul.Jeg tror ikke vi kommer til å gjøre det.Får se det litt ann...De har bomma så mange ganger her oppe.Men det er spesielt en lege da.

Vi skal gå ut klokka 1513 på løpet så nå sitter vi bare å venter på å dra.Hver gruppe går ute med tre minutters mellomrom.Slik at det ikke blir alle som kommer likte til alle postene.Så har de gull penger for ungene.Sjokolade.Ganske koselig i grunnen:0)

Men desverre har det begynt å yre litt.Håper det ikke begynner å pøs regne iallefall.

Kvalmen kom tilbake i sted så da satser jeg på at alt bare er bra med den lille.Om du har tid les fødsels historien til Bia.Hun var uheldig og fikk den jævligste jordmora på sykehuset her.Vi hadde henne da vi fikk snuppa vår.Jeg gråt til slutt av fortvilelse.Vi har fått beskjed om å kaste henne ut om vi får henne igjen.

Håper kompisene til mannen din er like flinke til å hjelpe dere når dere begynner å bygge hus.det bør de altså....

Har tatt to postafen har ikke lyst til å kaste opp når jeg går tur.Med masse folk rundt oss..Det hadde vært flaut!

Nei,nå må vi vel gjøre oss klare.Det tar bare 5 minutt og kjøre dit heldigvis:0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud - jeg mååå ha noe å spise enda jeg nettopp har spist !

Sitter og ser på matkanal, kikker på pannekakeoppskrifter på nett......

Uff...hva skal det bli med meg !!

Vet ikke enda - tror sambo vil vite det. Jeg vet ikke om jeg føler for å vite det, blir jo litt spennende å få vite det når den kommer ut :o)

Men 9 måneder er lenge !! Og jeg er en veldig nysgjerrig person....

Litt merkelig å si det - men så bra at kvalmen din kom ;o) hehehehe....

Men det hadde vært litt greit om du fikk litt pause fra kvalmen !!

Jeg tenkte på det at kanskje det er bra at han er med og hjelper - for da skal de søren meg hjelpe sambo når han trenger det !! Kommer til å be han om det...

Hahhha.....jeg synes jeg ser deg bak hvert tre på veien og roper på elgen !!! Kan være sikker på at folk ikke kommer tett etter dere eller kommer etter dere ;op

Lykke til !!! Kos deg masse....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heisann! da har vi gått på skattejakt...Herregud hvor lite rett vi hadde på spørsmåla."rødme rødme".Men gøy og være med.Om en er med både i dag og søndag så kan en vinne weekend tur på hotell med spa!

Det var en veldig lett rute.Alt lå med veien slik at det er lett å trille vogn.Pluss at de brukte ikke skogsveiene idag.Igår var her så mye snø.Men i natt regna det noe veldig.Samme skjedde nå når vi kom hjem.Himmelen åpna alle sluser.Godt å være inne igjen.2 grader ute....

Nå skal vi ha pizza til middag/kvelds håper at jeg klarer å spise litt.Du er heldig som orker å spise...

Håper du har hatt en fin dag.Nå skal jeg ta å bake ut pizzaen...

Ungene har malt egg.Litt sene i år med det.

Gled deg til å lag pepperkakehus og male egg sammen med ungene dine:0)

Møtte ei tidligere venninne av meg.Type BIMBO! Hun gratulerte meg med dagen og slengte på STAKKARS deg som er 30 år.Hun blir det i september.Svarte som sant var at jeg trivest med å være 30 jeg:0)

Hadde mest lyst til å brøle.Men hadde jeg vært deg hadde jeg faen meg hatt panikk.snart 30 og singel!.....Men turde selvsagt ikke det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det viktigste er ikke å vinne, men å delta :o)

Sier jeg som er den verste taperen ever !! Takler ikke å tape og blir en blærete snobb når jeg vinner ;op

Hvis jeg blir dårlig senere så tenkte jeg å fylle på, mens jeg kan ;o)

hehehehe........

I dag var jeg på en 40 min tur med hunden - gikk greit. Han gikk for det meste kjempefint og ikke dro - veldig uvanlig for ham !!

Men da vi gikk til en annen plass så ble han litt ivrig.

Ble ikke kvalm eller dårlig :o)

Er vel ikke for sent å male egg nå - er jo midt inni påsken nå :o)

Gleder meg kjempemasse å gjøre ting med mine barn !! Skal ta meg sammen og finne på ting med dem.....Synes slikt er gøy selv :o)

Jeg hadde sagt slik til henne !! Og sagt til henne at hun kom kjapt etter og forresten...har du funnet en kjæreste eller er du fortsatt singel ?? Igjen ?? Så kjipt å være så ensom, mens alle andre stifter familie....

Håper pizzaen smakte godt og du fikk i deg noe :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja angrer på at jeg ikke slengte med leppa til min tidligere venninne.Tidligere fordi hun ville ikke ha kontakt med meg etter at jeg fikk barn og gifta meg.Ble for kjedelig for henne....Ja ja hvem har det best nå da:0)

Det var 60 lag med der det er lov å være 6 voksne med.Vi var bare tre ikke store sjangsen å vinne da nei:0(

Men koselig for det..

Nå har vi kost oss sett film sammen med barna og spist pizza.En ekte familie kveld:0)

Nå har vi foressten sett Istid 2.Den lasta gubben ned fra nettet.Den var bra,men ikke så bra som 1 filmen.

Er straks på vei i seng.Ble litt uvel etter pizzaen.Luftig.Lurer på når det gir seg?Kan ikke huske det har vært så ille før....Tihi.

Må vel lage til påskeegg i kveld til ungene,før jeg legger meg.Putte litt snop i egga.Som de kan kose seg med i morgen:0)

Ha ei god natt vennen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjerp deg Idefix !! Neste gang så snakker du rett fra levra - når hun er frekk nok til å slenge unødvendige kommentarer til deg.....

Så koselig at det ble en familiekveld.... :o)

Gubben og kompisen kom i dag også...hehehehe.....sambo ringte meg og spurte om jeg hadde sagt at det var ok at han kompisen sov over i natt også....fordi jeg tenkte at det kanskje var ekkelt å ligge i en stank av tapetlim og møblene var jo stablet i gangen....

Sambo var ikke kjempegira ;o)

Men det gikk bra - var koselig med besøk.. Jeg var jo egentlig dødstrøtt, men la meg ikke før halv 4 ....Kompisen og jeg har veldig god kontakt og fleiper hele tiden og snakker om alt mulig !! Var så gøy for meg å snakke slikt igjen.....er jo utsultet på sosial omgang og snakke slik jeg er ....

Begynte å se Istid 2 etter jeg leste det her - men vi klarte ikke følge med. Syntes den var kjedelig og kvaliteten var litt dårlig ....så vi satt bare og snakket heller.

I morges var det knallvær her - rene sommeren. Kjempevarmt ute så jeg satte meg ute i hagen, mens hunden storkoste seg på det som var av snø og rulla seg og tygga på en grein...Da er han i himmelen !!

Katten kom bort og koste seg....

Hehehe....guttenen ligger og sover - sambo var jo sååååå trøtt da han kom hjem, men la seg ikke før kvart på 7 imorges....

Tenkte å lage en god frokost...Har lyst å lage amerikanske pannekaker..eller en god omelett som sambo digga sist gang...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg vært flink :o)

Laget en svæææær stabel amerikanske pannekaker - sambo sitter på do og driter dem ut ;o) Han tålte det ikke....hahhahaa

Og kalkunen er satt inni ovnen :o)

Fy søren en hel kalkun til oss !! 5 kg !!!!!

men meningen er å ha litt kalkun kjøtt i kjøleskapet - er dritgodt med kald kalkun også... Og så skal jeg rense kalkunen og fryse ned masse - kjempeenkelt å lage en middag til senere....

Tror det blir en skikkelig slappe av dag i dag :o) Han er så sliten etter disse to dagene og laaange netter....Gjesten vår sover enda !! Klokka er jo snart 1600.....men jeg gidder ikke vekke ham.....

Skal snart ut å gre hunden - han eeeeeeeeeeeeeeeeeeeelsker det og er så greit å gjøre det ute...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann nå har jeg hatt stor innrykk av familie.3 søskenbarn,ei dama til søsken barnet mitt og ungen til søskenbarnet mitt.Pluss tante og onkel.Ganske flau siden jeg kosa meg forran tven i en utslitt tshorte...

Veldig koselig å se de igjen.Fetteren min og dama jobber i nrk.Så de bor i oslo.Første gangen jeg møtte henne.Hun var veldig søt og jordnær.Kunne ikke se at hun kom fra en super rik familie.0)

Ja ja nå skal vi bare kose oss.Satse på at vi ikke får mer besøk idag.Er ikke helt i form idag.Så det var litt tøft å ha så mye besøk..Men det gikk da greitt det også.

Jeg vil også ha kalkun name nam! Skal bare ha en omelett til middag vi orker absolutt ingenting for tiden...

Håper på at formen stiger snart...

Jeg ble veldig skuffa over istid 2..Men det er typisk med 2 filmen.Aldri så bra som eneren.

Kald kalkun er kjempe godt..

He he litt av en gjest dere har.Sover så lenge.da hadde jeg blitt flau.Hadde jeg sovet så lenge når en er på besøk.He he.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha....kalkunen er snart ferdig - steker den litt godt siden jeg er gravid - ellers så liker jeg den litt understekt...

Og jeg hadde nettopp trødd i meg to skåler med fiskesuppe - så jeg føler meg ikke sulten lengre !! Veldig smart...

Det er bare å komme med familien - er nok til alle !

Kompisen føler seg veldig hjemme her - og jeg regnet ikke med noe annet når dem la seg så sent.....Har ikke tenkt over det...

Du har besøk hele tiden....ganske mye trafikk hehehehe........

Tror jeg hadde blitt gal !! Ok til tider, men ikke hele tiden.....

Uff - såret i munnen min verker enda - har vart noen dager nå.....Hjelper ikke å skylle med munnvann...blir ikke bedre for det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he ditt lille matvrak:0)

Må le av deg.Du lager det ene snadderet etter det andre.Du er kjempe heldig som orker å spise!!!!

Jeg åt omelett til middag.Ble drit dårlig.Måtte lege meg ned på en time.Men det har ikke hjulpet i det hele tatt.Er like kvalm..Det begynner å tære bra på humøret.

Hun ene som var på besøk er gravid.Hun har termin 2 uker før meg.Men hun har ikke tort fortelle det ennå.Hun har misstet tre ganger før.Men denne gangen tror jeg at det går kjempe bra.Håper iallefall det.

Hun skal på ul på torsdag er alt bra da sier hun det til alle.

Håper jeg får ul snart er så nervøs at det går på magen.sitter på do:0(

Var det godt med kalkun???

Kveldsmaten min besto i noen skiver med loff med hvitost på.ett glass eple nektar.Er ikke i form nei.Gleder meg til å være 20 uker på vei og ikke kvalm lengre.Gubben går hele tiden å sier at dette blir en jente.Håper på det da.men ser liksom litt for meg at det er en liten gutt....

Det er så alt for lenge igjen!

Skal til jordmor på tirsdag.Da må jeg vel ta blodprøver,noe av det værste jeg veit.Grøsser bare av tanken...

Håper du får en fin kveld vennen:0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aaaaa....var som julaften i dag !!! :o) Var kjempegodt !!

Begynner å bli skikkelig dreven på å steke kalkun - var såååå nervøs på julaften fordi jeg hadde aldri stekt den på egenhånd før. Alltid en av foreldrene mine som har satt den i og jeg har sjekket den når jeg har kommet til huset....

Idag gikk det som fot i hose !! Vi forspiste oss ;o)

Sambo sluknet på sofaen og sover enda....hahahahaaha......

I hele dag så har livmoren jobbet på spreng....har hatt murringer som uhyggelig nok lignet på mensmurringer - så jeg har vært litt nervøs i dag :o( Og hatt maaaaasse skarpe og jevne stikkinger på høyre side....

Gleder meg til UL :o) Gleder meg til jeg har kommet over 3 måneder...

Men har gode følelser siden jeg ikke har blødd enda og ikke har vært antydning til at noe er galt og livmoren jobber hardt med å utvide seg...

Var maaasse mat igjen så du kunne fått :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tipper dere spiser kalkun idag også:0)

I går kveld gikk samboeren til lillesøstra mi ned på kne og fridde til henne.Så koselig:0)De har en datter sammen.Men jeg forstod ikke meldinga med en gang.Trodde han hadde gått i kne i fylla.Altså blitt ned slått he he...

Idag er her skikkelig dritt vær.det pøs regner.det er surt for vi skal på andre del av skattejakta idag.Må nok kle oss i regntøy:0(

Jeg ble så svimmel og kvalm etter omeleletten så jeg gikk til sengs klokka 22.00.Da var jeg helt ferdig.våkna i 03.00 tida av to katter som sloss uten for vinduet vårt.Herregud hvor de skreik.Lille snuppa bråvåkna og sa.babyene skriker.Det hørtes ut som babyer som ille skreik.

Tror jeg må tusle meg en tur opp til mamma og pappa noen dager siden jeg var der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff i dag har jeg vært bekymret !

Våkna av at babycompen hylte !! fordi jeg var så trøtt at jeg ikke hadde hørt den....Fikk bare 36.40 !!!!

Har sunket hver dag.....og la ut et innlegg med en gang her inne og leta på nettet om temperaturer.....

Blir helt nervevrak og bekymra -noe som ikke er bra i det hele tatt !

Fikk et svar at hormonet vi tempet etter er blitt erstattet av noe annet når vi har blitt gravide....skjønte ikke den jeg...Hva er det og hvorfor ? Og hvorfor står det ikke at tempen kan gå ned da - står jo heller at tempen skal holde seg høy i 100 dager før den kan gå ned litt....

Men Lisa si mamma som jeg snakket litt med i begynnelsen da jeg kom inn her sa at hun la bort den etter 6.uke for hun fikk også lave temperaturer og ble så nervøs...

Så etter jeg har fått bekreftelsen at jeg er gravid på compen så legger jeg den bort. Tempen er sikkert fordi jeg har sovet for lite de siste dagene pga. påsken, men jeg er nervøs hver gang...Vil bare komme i mål på compen og se bekreftet graviditet :o)

Håper det går bedre på skattejakten i dag :o)

Det er fælt å høre på katter som slåss !!

Hva mente du med at du skulle opp til foreldrene noen dager - skal du bo hos dem noen dager ? Var en litt merkelig setning du skrev ;o)

Jeg tror jeg skal ha kalkun i dag ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann.Nei da vi er naboer med mamma og pappa.Vi har bygd på gården jeg er oppvokst på.Huset deres ligger opp om vårt.derfor pleier jeg å si at jeg går en tur opp til mamma og pappa..:0)

Skulla ha vært ett komma etter noen dager siden jeg har vært der...

Pappa var i dårlig form idag.desverre har det vært slik hver dag i det siste.

Nå skal vi gå på skatte jakt.Kryss fingrene for oss:0)

Tror nok du bør legge vekk compen ja.Jeg hadde blitt nervøs av mindre...Men jeg er super nervøs til vanlig da.Desverre.

Ops nå må jeg gå...snakkes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...