Chiquita Bananas Skrevet 11. april 2006 Forfatter #26 Del Skrevet 11. april 2006 Kan jo se det positive i det og trekke bort et svangerskap ;o) Hadde kanskje vært glad og redd på en gang....synes det høres voldsomt ut med 2 stk på en gang - ihvertall førstegangs. Var lenge imot å bli gravid fordi det ikke virka fristende eller veldig skummelt....så jeg må ta et barneskritt om gangen ) Så kjekt å få besøk fra vestlandet !!! Håper magen blir normal igjen - har jo litt polstring selv da ;o) hahaha.. Vi kan spise kinamat hver dag !! Men er det noen forandring i matveien etter du er gravid ? Eller spiser du normalt utenom noen få ting ? Har prøvd å finne liste over ting man skal holde seg borte fra. Skal visst spise mer varierende og masse frukt og grønt...og mer brød. Men noen spiser sterk mat ! Svigerinna mi gjør det... Men så tenkte jeg på at i andre land som spiser sterk mat - der fortsetter de med det når de er gravide. Jeg liker ikke sterk mat uansett - men kunne tenkt meg kebabmiddag hvis sambo skal ha det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 11. april 2006 #27 Del Skrevet 11. april 2006 I mat veien nå er jeg enkel.Brøskive,helst loff med hvitost.Ingenting frister.Middag spiser jeg ikke, orker ingenting.Men når kvalmen har gitt seg så kommer jeg til å spise helt normalt.Da jeg gikk gravid med snuppa elsket jeg sterk mat..Lurer på om jeg får slike lyster denne gangen. Akkurat nå vil jeg bare overleve...... Jeg drikker eple nektar/juice det er kvalme stillende.Men vann er pyton.Da blir jeg kvalm da... Ja ikke rart en får panikk om det er to der inne når en er første gangs..Synst selv det hadde vært super skummelt jeg.Men en takkler det en må:0) Gleder meg virkelig til denne kvalmen går over føler jeg lever i ett vaakum nå.Det er travelt.Er sliten hele tiden.Vondt i magen av å brekke meg 100 ganger pr dag:0((( Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Bananas Skrevet 11. april 2006 Forfatter #28 Del Skrevet 11. april 2006 fy søren jeg har brekket meg minst like mange ganger av hostinga mi.. Ikke en herlig opplevelse... Gleder meg til du er kvitt kvalmen og forteller meg alt du har trøkka i trynet ditt ;o) Hehehehe....måtte bare godtatt det og jobbet meg gjennom det. Men det som skremmer meg mye er at sambo er så barnlige selv - så får jeg en nå så er det som å ha tvillinger..*fnise...... Han er veldig krevende når han først fjoller og skal ha...skal ha.... Er ikke nervøs og redd lengre...har en god følelse nå ) På posten i dag så var det ei dame som var langt på vei og ei med barnevogn...måtte le litt inni meg - fordi nå var det 3 damer der inne på forskjellige stadier ) Sto og tenkte - tenk om det er noen andre som har en hemmelighet i magen....hihihihihi...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 11. april 2006 #29 Del Skrevet 11. april 2006 Hallo! Nå har jeg vært i senga i fire timer.Ble så dårlig at jeg la meg sammen med snuppa.Så kom gubben igjen og jeg ble bare liggende.Er dritt dårlig idag.Er så møkk lei.Det begynner å tære på humøret.Er glad jeg har en sånn super mann Supermann:0)...Som gjør alt hjemme.Klarer søren ikke noen ting.Jeg er ubrukelig for tiden:0( Gleder meg til at han skal være hjemme påska.Skal ta livet helt med ro...Men jeg har super dårlig samvittighet for at han både er i jobb og er hjemme arbeidende pappa nå.Håper virkelig at jeg ikke kommer til å være så dårlig resten av svangerskapet.Det er skrekken.... Hadde jeg ikke sett det på ul,så hadde jeg vært sikker på at det hadde vært to der inne... Det var en jordmor som mente det på onsdagen.Men der var bare en.Tror ikke legen tar så feil.To ganger. Har du fått dato for ul? Jeg lurer på å få meg ul i uke 12-13.Men det er så lenge til.Da kan de se på nakkefolden på babyen om det er fare for downs syndrom..Det sjekka de med minste snuppa vår.Ganske betryggende. Ja tenk på alle som går rundt med en hemmelighet.Min er ute i det åpne nå.Alle har fått visst det.Har aldri sagt det så tidlig før.Men har heller ikke vært så sjaber før.Føles ut som jeg har hatt ei real fyllekule!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Bananas Skrevet 11. april 2006 Forfatter #30 Del Skrevet 11. april 2006 Forspiste meg på kinamat i dag og ble vond i magen. Ble så trøtt da jeg kom hjem at jeg måtte legge meg tilslutt - så jeg har nettopp våknet og føler meg sykere..... Så bra at mannen din klarer å trå til mens du er syk ) Håper du blir snart frisk så du kan kose deg heller enn å være dårlig... Jeg begynte å gråte i telefonen da sambo sa at det var veldig stor sjanse for tvillinger - fordi han hadde snakket med moren sin i dag. Og det var nesten bare hun og søsknene som ikke hadde fått tvillinger i familien - ellers var det masse tvillinger i slekta hennes. Da hun var gravid med svigerinna mi så hadde hun ikke noen symptomer før til 6 måned og det var da det gikk an å se hun var gravid, men med sambo så blåste hun opp med en gang og var veldig dårlig. Ting blir litt anderledes nå siden vi har bestilt time hos en jordmor her hvor vi bor - håper vi får UL i 7-8 uke.... Hvis ikke så skifter jeg jordmor... Faren min sendte melding i morges og spurte hvordan det gikk med oss 3...? trodde han mente oss og hunden...Men så kom jeg på at jeg har jo en blindpassasjer ) Ringte og snakket med ham - han er helt i hundre og synes det er kjempegøy at jeg er gravid.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 11. april 2006 #31 Del Skrevet 11. april 2006 Så søt pappaen din en da:0) Jeg har iallefall opplevd at jeg blir dårligere med guttene enn jenta.Sikker på at dette må være en gutt.Kommer til å bli kjempe overraska om det blir en jente.. Det blir spennende å se om det blir tvillinger.Men det skal du vite at om der er hundretvilinger i familien til mannen din.Så er det din slekt som bestemmer om det blir tvillinger.Det følger nemmelig dama. Gubben har masse tvillinger i familien.Men det har ingenting å si.det er på mamma sin side det gjelder.Men vi har tvillinger der også vi..... Men dine barn kan arve din mann sine gener angående tvillinger.Tror nok du kan slappe av.Det kommer nok bare en hos dere.Ellers er det bare flaks.Ingenting med arv og gjøre:0) Så du har ikke større sjangs for tvillinger enn normalt. Er foreldra dine skilt?Bare lurer altså....Nysgjerrig petra det er meg:0) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 11. april 2006 #32 Del Skrevet 11. april 2006 det er nok liten sjangs for at jordmor har ul apparat.Det pleier de ikke ha.Viss ikke du er ekstremt heldig da.Jeg går på sykehuset uten om for å få ul. God natt vennen.Nå må jeg køye før alt kommer opp igjen hos meg:0( Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Bananas Skrevet 11. april 2006 Forfatter #33 Del Skrevet 11. april 2006 JJJJJJJJJJJJJJJuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuhhhhhhhhhuuuuuuuuuuuuuuuuu nå ble jeg hoppende glad !! Tror ikke det blir tvillinger her i gården nei ! Jepp foreldrene mine er skilt.....Og godt var det ;o) hahahaha....... Var ikke et bra ekteskap... Fant står og nistirrer på meg - satt og spiste baguett med smelta ost og skinke....Hans strategi er å stirre på maten..i håp om at den skal smette i munnen på han. Kaster biter til ham hele tiden da. Og hvis han ligger foran bordet så ser du bare toppen på hodet og akkurat øynene over bordnivået...holder øye med oss ;o) Skal nok bare ta blodprøver hos jm i første omgang - men jeg kommer til å spørre om UL. Så hun kan fikse det til meg i uke 7-8 slik at jeg kan få høre et hjerte.... Håper at blodprøvene er bra og viser bra nivå på HCG..... Har fått gode magefølelse nå på dette ) Sov godt da !! Imorgen er det halv dag - er ferdig på jobb kl. 1200. Sikkert ingenting som skjer imorgen.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Bananas Skrevet 12. april 2006 Forfatter #34 Del Skrevet 12. april 2006 I dag er en god dag ) Har hatt en skikkelig natt - på lenge....Våkna bare 1 gang kl.4 i natt og fikk et skikkelig hosteanfall og tissa.... Temperaturen har steget masse nå )....men har bestemt meg for å ikke kikke så mye på det, men ble glad. Og øynene mine er ikke hovne lengre...har vært hovne halvannen uke nå... Og magen har gått littt ned - så den er ikke så oppblåst lengre. Er ikke så lenge før jeg skal hjem - går fort til kl. 1200 !!!! Da skal vi handle og komme oss hjem og slappe av...Må rydde litt til venninna mi kommer. Er veldig svaaaaaaaakt kvalm...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 12. april 2006 #35 Del Skrevet 12. april 2006 Bra at du har en god dag.jeg har ikke det.hatt en grusom natt med magesmerter og kvalme.Starta dagen med hodet i do..... Satser på og orke å handle idag.Ellers må jeg sende gubben.Alt er kaos i hodet mitt.Trøtt og kvalm. Men satser på at formen snart blir stigende.Gubben minna meg på at jeg var like dårlig med jenta.Hm skal se det er ei jente der inne.Da hadde jeg vært ekstra glad.En gutt er også velkommen.Men jeg tenker på snuppa som blir alene med tre brødre...Uansett bare det blir baby og h*n er frisk så er jeg hoppende glad.Nå kommer snart gubben igjen.Han har halv dag han også. Fikk lønn idag også så nå skal vi fylle opp skapene til påske:0) Ikke det at jeg kommer til å spise noe da...he he stod på vekta,har ennå to kg igjen før jeg er der jeg var.Før dette starta. Men to kg har jeg klart å få på igjen.Æsj!!! Kos deg med besøk idag.Jeg skal kose meg uten besøk idag:0)) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Bananas Skrevet 12. april 2006 Forfatter #36 Del Skrevet 12. april 2006 Får besøk imorgen ) Uff....hver dag hører jeg hvor dårlig du er - ikke bra... Skulle ønsket det fantes noe mot dette slik at du ble bedre. Kan du ikke ta postafen ? Hadde vært gøy med ei jente til da - er lov å ha et lite ønske ;o) Lurer på hvor mye jeg kommer til å legge på meg - kommer til å spise sunt bevisst, slik at skaden ikke blir så stor ;op Så får jeg heller ta meg sammen når jeg har født og da trimme skikkelig....Håper jeg er en av de heldige som tar av mer kg etter amming slik at dem veier mindre enn da de ble gravide ) Det hadde vært drømmen !! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 12. april 2006 #37 Del Skrevet 12. april 2006 Jeg kjenner kroppen min veldig godt.Jeg kommer til å gå opp 20 kg denne gangen også.Får alltid mye vann i kroppen.Men har ofte gått ned 17 kg på to uker etter fødselen.Satser på å spise sunt og trimme masse.Gå på tur med vogn.Drømme drømme.den som hadde kunnet skrue tiden litt fremover.her er masse snø ennå.Blir så lei.I fjor på denne tiden hadde det begynt å bli grønt.Nå er det ikke antydninger en gang:0( Men jeg har fått litt dilla på eple nektar.Dvs de eneste jeg klarer å svelge og beholde. Men det er desverre fullt i sukker.Brus orker jeg ikke.Sjokolade har jeg for første gang hatt urørt i skapet i tre uker:0) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Bananas Skrevet 12. april 2006 Forfatter #38 Del Skrevet 12. april 2006 heheheehe.......20 kg !! Så bra at du gikk ned 17 kg - også så raskt... Hvorfor skal man ut med vogna så mye ? Og hvor mange ganger til dagen ? Synd jeg ikke kan ta hunden med - han blir helt rabiat når han ser andre hunder og så kan han plutselig bykse uti grøfta.... Her har det smelta ganske mye ) så noe av plenen igår ..... Men det fins en eplenektar uten sukker som er god - husker ikke hva den het - men har sett den i butikken. Brukte den da jeg prøvde å slanke meg... Håper jeg ikke får noe kick - leser på Skravlesiden at de jentene er helt sjokomaner....har aldri vært så begeistra for det - så jeg håper det går bra... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 12. april 2006 #39 Del Skrevet 12. april 2006 Det er deilig å gå tur med vogn.En er så stolt da:0) Ute og triller avkommet sitt... Elsker å gå å trille baby vogn.Har hatt simo vogn før.Kommer nok til å kjøpe det igjen.Har vært super fornøyd. Jeg har blitt plaget med blodtrykksfall.Holdt på å besvime i går kveld.Måtte sende innlegget til deg og krype til køys.Kjenner at jeg er kjempe svimmel idag også.Er livredd for å besvime på butikken eller en annen offentlig plass.Kommer ikke over at jeg besvimte i en begravelse 14 uker på vei med snuppa.Det var flaut!!! jeg liker å gå ut og trille.Men her hvor jeg bor.Har vi en gammel grus vei.Som det aldri kjører biler på.Den går innover en skog.Det er så stille og koselig å gå der.Gleder meg masse...:0) Skal innom Skeida idag.Fikk 500 kr til nytt speil.Skal ha det i gangen.Da må jeg bare smugtitte på barne vogner..He he ikke tidlig nei...:0) De selger nemmelig barnevogner på skeidar her.. Men jeg kommer til å kjøre til ålesund for der er det mer konkurranse og en sparer raskt over 1000 kr på vogn..Har det meste av baby utstyr.Håper virkelig dette går bra.Kjener at jeg har begynt å glede meg litt. Pluss at jeg føler vi må ha noe å se frem over til pga.pappa...Ikke bare trist det som skal skje i fremtiden vår. Da jeg gikk med eldstemann.Åt jeg ikke snop.Åt noe enormt med frukt.Epler spesielt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Bananas Skrevet 12. april 2006 Forfatter #40 Del Skrevet 12. april 2006 Gleder meg til å trille min baby ) Kan være vi får vogn fra broren min - kommer an på hvor mange dem har....De har jo bruk for en snart da... Uff da....er det ikke kvalmen så er det noe annet ( Ikke bra.... Har vært småsvimmel i dag og i går - men denne gangen vet jeg at jeg er gravid ;op hehehehe......... Der vi flytter til så kommer det til å være veldig landlig og en skogssti langs vannet som er populær som jeg kommer til å måtte ta turene... Gleder meg til vi skal shoppe litt babyting ) Blir gøy !!! Går helt sikkert bra for deg......har jo ikke gått galt for deg før ) Og jeg har en god følelse på min spire - den SKAL klare seg ! Så de de to skal bli venninner ;op Er viktig å fokusere på gode ting i livet også -så du har helt rett. Og han hadde nok ikke ønsket at du skal sette hele livet ditt på hold fordi han er syk - han ble jo så glad da han hørte du var gravid jo !!!! Har handlet inn litt godt til påsken da - litt chips og slikt... fy søren ! Jeg laget et stort hakk i gulvet !! Skulle ta ut en 5 kilos kalkun fra fryseboksen da posen plutselig revnet og datt på gulvet... Godt jeg ikke mista den på foten !! Ble et stort hakk !! Men ikke bra siden vi skal selge huset ( Gubben var på vei inn - så jeg fortalte det til ham da han kom inn på kjøkkenet og så begynte jeg å grine...Han sa at det ikke gjorde noe - slikt kan skje og han kunne fikse det. Var bare å ta opp litt av gulvet og legge på nye planker...Han tulla med det litt senere og jeg begynte bare å grine fordi jeg har så dårlig samvittighet.....men han driter i det - ser ikke på det som noe problem i det hele tatt. Fatter ikke at han er så rolig ! Hadde det vært omvendt så hadde jeg skjelt ham ut i en halvtime og kasta rundt meg med ting - har litt temperament ;o) Han er så tålmodig med meg alltid.... hehehe....har begynt å merke hormonene - griner for ingenting nå... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 12. april 2006 #41 Del Skrevet 12. april 2006 Bra du ikke traff tåa.Kalkun er nydelig godt:0)Pleier alltid å ha det 1 juledag.Nam nam:0) Synd med gulvet da.Men de fleste hus ser brukte ut da..Så noen skrammer fra eller til er bare slik det er. Vi har også handla inn til påske.Kommer nok ikke til å spise noe av det.Ble mest sjokolade til ungene.Har absolutt ikke lyst på det.Cola klarer jeg ikke tanken på.Det var jeg alt for glad i før.... Det skal gå bra med spirene våre.De skal bli venner ja:0) Så kan vi besøke dere når vi skal til Drammen og besøke den snåle svogeren min med fam.Er ikke så velkommne der.Alt er så hvitt at vi skitner ut når vi setter oss ned.De har ikke tenkt på barnevennlig hus iallefall.Nå har de en vill 1 åring... Idag har jeg laget deig til 8 brød.Orker ikke å la familien spise gammelt kjøpe brød.Har ikke orket å baka på lenge.Men idag er jeg husmor:0) Gleder meg til at jeg er ferdig med bakinga.Er trøtt og sliten.Lille snuppa kasta seg utfor handle vogna tok henne i det hun raste mot bakken.Fikk den kinken i ryggen.Jeg er så uheldig...Må bare le til tider.Glad at hun ikke slo seg iallefall. Tror jeg kommer tuslende på middag jeg.Kalkun fristet bare utrolig mye:0) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Bananas Skrevet 12. april 2006 Forfatter #42 Del Skrevet 12. april 2006 Wow - så flink du har vært !! Jeg må bli en flink husmor også og gidde bake ;o) Vi kjøpte kalkunen til jul i sverige -men etterpå så tenkte vi at det er så kjipt om den ikke skulle være god. Så da kjøpte vi en ny en fra Prior ;o) Og vi må bli kvitt ting i fryseboksen....blir så mange middager fra kalkunen og det er jo så sunt. Vet ikke om vi gidder å invitere svigers på middag - må se an formen. Jeg begynner å bli mer og mer sliten og trøtt..Men du må bare komme du med familien på middag ) hehehehe Også kan vi jo møtes på den hytta du snakket om på sørlandet ;op hahahaha....... Leiligheten jeg hadde i stavanger var ikke særlig barnevennlig - er ikke før etter jeg ble sammen med gubben at jeg har tenkt mer i den duren. Så hele tiden når vi har snakket om huset så har vi barnevennlig.... Liker rene linjer og minimalistisk.....Gleder meg sånn til å begynne på huset !! Bra det gikk fint med jenta di - kunne blitt et stygt fall... Vi må lære oss å ha øyner i nakken og overalt når vi får baby ;o) Sambo er jo blind og fjern - så verre med ham. Jeg har blitt ganske hønemor det siste året når jeg har passet på barn ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 12. april 2006 #43 Del Skrevet 12. april 2006 Vi låner ett lite hus på i mandal.Farfaren og farmora til gubben er på hytta fra april til september så da står huset tomt.Veldig greit for oss.da slipper vi bo hos svigers.Det skjærer seg bare brutalt:0( Du er nok gravid ja..da er en trøtt og rar i kroppen.Er så spent på om du slipper å bli skikkelig dårlig.Håper du slipper unna... Vi har mest furu møbler.Begynner å bli dritt lei de.Men har ikke råd å bytte det nå alikavel.Har en serie som heter Beito.Langt fra minimalistisk her gitt... Var og kjøpte meg ett nydelig smykke i blått med øre dobber til.Fikk penger av ei venninne for å kjøpe meg ett smykke fra henne.Nå har jeg 8 smykker.Pynta meg idag da vi gikk på butikken.Dama i gullsmeden kommenterte smykket mitt:0) Nå skal jeg spise litt kveldsmat må se om jeg orker noe i det hele tatt.Alt smaker pyton.Untatt eple nektar.He he he... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Bananas Skrevet 12. april 2006 Forfatter #44 Del Skrevet 12. april 2006 ååååå - det var et hus !! Enda bedre ;o) Er ikke fortrolig med utedo eller økodo ! Men nå har jeg vært i en situasjon hvor jeg har vært alene og tjent bra og da brukt penger på MEG.....hadde en god stund 60 000 kr på konto hele tiden og hadde problemer å finne på ting å kjøpe...var jo singel og drittlei av å feste...De forsvant fort da jeg ble sammen med sambo ;o) Dere har jo hatt barn ganske lenge og det er dyrt med barn. Gruer meg litt - håper vi har råd til å ha barn !! hehhehe......jenta har shoppa !! Kost deg masse du - fikk jo ganske mye peng til smykker da ! Mat og drikke smaker ikke så godt lengre ( og jeg blir litt vond i magen og kvalm etterpå.....ikke kult..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 12. april 2006 #45 Del Skrevet 12. april 2006 Huff du må ikke bli dårlig du også.Nok at en av oss ligger rett ut:0) Skal bake ut siste 4 brøda,må bare la formene bli litt kaldere først.Jeg elsker å bake til vanlig.Men nå er alt ett mas og slit.Gleder meg til jeg er 5-6 måneder på vei.Da pleier jeg å være super frisk og effektiv.Har en advents kalender jeg burda brodert på,men orker ikke blir kvalm av tanken... Elsker å lese bøker,men det har blitt lite lesing i det siste.Husarbeid..hm hva var det igjen???? Huset ligger 50 meter fra Sjøsanden i Mandal.En ting er sikkert når det er fint vær i Mandal er det like greitt å være der som i syden.Deilige strender.Litt kaldere i vannet da:0(Det er det eneste... Det er første barnet som er dyrt.da må en kjøpe så mye inn.Neste barn da har du alt i hus.For vår del skal vi kjøpe bilstol og vogn.Kanskje en vippe stol.Denn vi har er så slitt..Men de er ikke så dyre.Såg den flotte vogna nedsatt til 4500 i dag.Simo.skulle ønske jeg hadde vært 6 mnd på vei.da hadde jeg kjøpt den! Herregud ungene krangler slik.Blir sprø.Hyler og sutrer hver sin gang...Så får vi enda en som skal krangle opp i dette .He he må bare le:0) Fikk 3 par øredobber og smykke til 508 kr ikke værst.Men det er sånn next 2 smykke om du veit hva jeg mener.Ser ut som ekte stener,men det er bare juks:0)Er så fornøyd.Fant meg ett flott vegg speil til 699.Hadde 500 kr i gave kort.så da måtte jeg legge til 200 kr.Men det var rå flott. Er så forbanna på det vi har hatt.Fikk det av svigers.en blir drit feit i det.Hver gang jeg har gått forbi speilet så vil jeg være hjemme.Spesielt om vi skal ut på byen... Nei,nå må jeg bake ut de 4 siste brøda:0) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Bananas Skrevet 12. april 2006 Forfatter #46 Del Skrevet 12. april 2006 Merker det er ferie - er så stille inne på BIM. Til og med på skravlesiden - og der er det jo alltid fullt kjør.... Har halsbrann og er vond i magen - men har allikevel lyst på mer mat... Sambo sitter og fiser laaaange høye fiser - hele tiden !! Heldigvis stinker det ikke... Når det gjelder ting til babyen så kommer vi til å ta i mot alt vi får ) Er nok av andre ting å bruke penger til babyen ;op Så herlig å ha penger å bare bruke på ting til seg !! Kunne tenkt meg noe slikt ja ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 12. april 2006 #47 Del Skrevet 12. april 2006 He he bursdags pengene føyk raskt gitt...Jeg har spist jordbær.Fikk vondt i magen av de.De er litt sure,men det var godt alikavel.Kjøpte ei korg for 15 kr på mega idag. Kjempe lurt å arve ting.Blir litt irritert på de som skal ha absolutt alt nytt.Det er bare tull og tøys. Søstra mi lånte det meste av oss.Ikke vogn for vår var utslitt..Men vugge,vippestol og bilstol fikk hun låne.Penger spart er penger tjent:0) Gubben sliter med magen idag så han er for det meste på do... Her sitter jeg,for en liten stund.Kjenner jeg burde flate ut på sofaen snart.Er sliten av butikk gåing og baking... Blir vel en tidlig kveld på meg i kveld også.Sex husker jeg søren ikke hva er en gang....:0) Blir dårlig bare av tanken!Stakkars gubben må ligge helt stille i senga ellers så blir jeg kvalm.Tåler ingenting.Heldigvis er han verdens mest tolmodige sjel...I motsettning til meg. Det er kjempe stille her inne.skikkelig kjedelig jo.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Bananas Skrevet 12. april 2006 Forfatter #48 Del Skrevet 12. april 2006 Uff - fikk reaksjon på magesår idag.......derfor var jeg blitt dårlig i magen... Var ute på en lang kveldstur med hunden i dag og ble dårlig. Fikk vondt i magen og ble kvalm..... Er sulten igjen jeg ;o) - går ikke mer enn 2-3 t enda jeg er litt dårlig så er jeg sulten. Men det er ingenting som frister når jeg tenker på å ha det i munnen...Slitsomt altså.. Gubben ble litt dårlig etter noen søte fiskepinner som var formet som fisk og stjerner.... Vi blir visst slitnere og dårligere når vi gjør helt vanlige ting... Stakkers gubben din ) hehehehe...... orker ikke tanken på sex jeg heller - savner det ikke nå.....Til nå så går det bra - for se hvor lenge det holder ;op Savner å ha en hobby nå !! For da kunne jeg holdt på med det når det er så stille her inne og sambo har okkupert tv'en pga. spill.....Han har fått helt dilla på det nå.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 13. april 2006 #49 Del Skrevet 13. april 2006 Hallo! Nå er det en uke siden du fikk vite at du var gravid:0)Kom til å tenke på det i nettopp.Var ute av sykehuset på denne tiden sist uke.Deilig... Er glad jeg er ferdig med selskapet nå er det ikke selskap før snuppa fyller tre i slutten av juni.Da har vel kvalmen gitt seg regner jeg med. Ikke godt at du begynner å plages med magesår.Høres grusomt vondt ut:0( He he vi visste at det kom til å bli labert i sengehalmen om jeg ble gravid...Pleier alltid å bli så dårlig.Da er det ikke det første en har lyst til akkurat. Jeg orker ikke se på tv når de spiller xbox.Blir kvalm av all bilkjøringa... Skal besøke ett søskenbarn idag,det skal bli koselig.. Du har vel besøk i dag du? Ha en flott dag videre:0) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Bananas Skrevet 13. april 2006 Forfatter #50 Del Skrevet 13. april 2006 Jepp ) hehehehe.... Merkelig hvordan månedene/ukene/dagene raser forbi når man er prøver og blir mer og mer frustrert over at tida går for fort ! Men.....nå når jeg ER gravid -så føler jeg tida snegler seg forbi. Er glad for hver ny dag - for da er jeg en dag mer gravid ) 4+4 i dag !!! Er litt bekymra for hvorfor det stikker i magen på den måten.... Gubben er så søt ) Var våken hele natten fordi jeg fikk et hosteanfall som varte hele natten ( Så han sto opp før meg og gikk tur med hunden....så kom han inn og stelte seg selv. Så lukket han døra til soverommet og støvsugde hele huset - så jeg slapp det ) Slik at jeg kunne sove litt lengre. Han har dratt for å hjelpe noen kompiser å tapetsere... Så i dag har jeg vasket og ryddet det siste.....og slapper av med å bimme. Igår var jeg konstant sulten !! Halv ett om natten så måtte jeg bare lage meg noe eggerøre...... Idag kjenner jeg ingen symptomer ( Så bra at du gleder deg til å besøke noen - håper du er frisk og rask !! Ha en flott dag til deg også....Når venninna mi kommer så kan jeg ikke sitte og bimme.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå