Orki Skrevet 6. april 2006 #1 Skrevet 6. april 2006 Hvis ingen komenterer det de lite voksne anonyme skriver. Vil de nok gi seg etterhvert. OVERSE DEM
krokofant666 Skrevet 6. april 2006 #2 Skrevet 6. april 2006 helt enig, Synes vi bruker så mye tid på å svare på de spydige kommentarene. men de vanlig innleggene som bleieutslett og andre ting, de får så få svar. Det er jo disse innleggene vi bør konsentrere oss om . Dette inkluderer også meg selv. Må bare blir bevisst på det.
Northernlights Skrevet 6. april 2006 #3 Skrevet 6. april 2006 Og jeg haaper at den spydige anonyme ikke har barn. For dette er "learned behavior", og er lett aa plukke opp for barn naar foreldre er saann. Jeg velger aa tro at det er en tenaaringsgutt, som bare er her for aa terge paa seg svar. ;o)
Gjest Skrevet 7. april 2006 #5 Skrevet 7. april 2006 Halloo alle sammen! Er de anonyme fremdeles slemme? Jeg har ikke vært "her" siden barnimagen i fjor sommer og da hadde vi lange diskusjoner om det! Hyggelig å se at Northernlights er her og sikkert mange flere "kjente" Håper alle har det bra og at dere klare å overse de anonyme - de vil jo være anonyme... eller hur ;-)
*ulvemor* Skrevet 7. april 2006 #7 Skrevet 7. april 2006 Det er spesielt EN ny anonym som har lurt seg inn her nå, trur h*n er på kranglesiden også, samme skrivestil. Håper webmaster får pelma ut vedkommende, så blir det nok roligere her igjen ja... Har aldri gidda å svare sånne, enda jeg har blitt direkte "angrepet" også. Gidder ikke kaste bort tida..
mie76 Skrevet 7. april 2006 #8 Skrevet 7. april 2006 ENIG, lat som om de/den ikke er der. Ikke noe vits i å la dem få oppmerksomhet...
Luguber Skrevet 7. april 2006 #9 Skrevet 7. april 2006 Helt enig! Jeg ser det er flere som ikke klarer å dy seg å svare slemme anonyme (det er vel derfor h*n synes det er så gøy), men vi må jo bare bruke barnepkykologi på de menneskene også
Rotekoppen Skrevet 7. april 2006 #11 Skrevet 7. april 2006 Ja jeg er vel en av de som har kommentert dem, men ikke mer. Skal gjøre som alle burde, OVERSE DEM.
¤¤angelina¤¤ Skrevet 7. april 2006 #13 Skrevet 7. april 2006 jeg skrev et lignende innlegg for noen uker siden, men vi greier rett og slett ikke å overse dem! Ikke jeg heller, blir jo så provosert. Så i tillegg til å prøve å overse dem, kan vi kanskje sende stygge innlegg til webmaster? Slik at de kan bli ekskludert!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå