Gå til innhold

Hva jobber dere med jenter?

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg er så usikker på hva jeg skal jobbe med nåer jeg er ferdig med permisjon. har jobbet i barnehagemen har lyst til å prøve noe annet.

Tenkte litt på å jobbe i helsevesnet men problemet er at det er skift.

Tenkte å høre hva dere jobbet med.. kanskje jeg får noen ideer .. :)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4703431-hva-jobber-dere-med-jenter/
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg er vernepleier og jobber med rusmisbrukere. Går ned i stilling (skal kun gå 50 %) og skal bare jobbe kveld det første året jeg begynner i jobb. Da slipper vi barnehage, men hun skal begynne når hun er 2 år, og jeg går opp i stilling igjen. Dette kan vi gjøre for jeg går skift:)

Annonse

jeg er butikksjef på en dagligvareforretning,og skal begynne å jobbe igjen i juli.Gruer meg en del for vet at det blir mye jobbing til å begynne med.Skal senere ha fri tirsdager og annenhver fredager.Men dagene er ganske lange,fra åtte til fem:( Blir ikke noe gøy å være så mye borte fra lille gullet mitt....

Jeg har gått to og ett halvt år av lærerskolen (fire år), men etter permisjon skal jeg ikke tilbake. Skal begynne på BI til høsten, tar første halvår nettbasert og deretter vanlig skole.. Læreryrket er ikke noe for meg, bare synd det skulle baby til før jeg tok skrittet ut og gjorde noe med det....

Annonse

Kontorrotte jeg også. Lite (nesten ingen) overtid der jeg jobber, så det skal bli fint å kunne gå hjem med gullet kl. halv 4 hver dag.

Skal jobbe 50% de første 4 mnd, deretter er det 100% igjen. Blir rart å være så mye borte fra gullet!

sykepleier. men har ikkje jobb. satser på å jobbe som ringevikar. hadde vore perfekt med 2 kvelder i veka på ein sjukeheim der eg jobba før eg fekk gullet.

søker kontantstøtte. dette blir i vert fall planen fyrste året. har søk på skule (helsesyster) men eg trur ikkje eg kjem til å begynne på skule til hausten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...