Gå til innhold

Hente storesøsken i barnehage med baby.

Anbefalte innlegg

Hvordan gjør dere det når babyen er blitt for stor for bilstolen som kan bæres med inn? Må hente storebror og han er ikke så lett å hente. Trenger hjelp til å kle på seg. Og babyen er for stor til bilstolen, men for liten til å sette fra seg.. Hva gjør dere?

Fortsetter under...

Annonse

Hvis ungen er så stor at den ikke sitter i babysete lengre så er det nok ikke lett å legge den på gulvet for dette høres ut som en såpass stor baby at den sikkert krabber..

Men tipset om bæremeis syns jeg var god.. Skal ta med meg den ideen videre.. Regner med at jeg får bruk for den en dag..

Skjønner fortsatt ikke problemet. Å hva så om ungen krabber... ja, kan den ikke det da. Min jentunge krabber, men det er ikke noe problem med det. Hun reiser ingen plass..... ikke krabber hun så altfor langt heller.

Er det mulig å lage noe opplegg rundt dette.... En bæremeis med ungen i pga. kan ikke ligge ungen på gulvet for den krabber og da...ja, og DA -HVA?!?!?!? Krabber den litt bortover, tar en leke, noen unger setter seg ned på gulvet med ungen.....

Hva er du redd for?

Men Eldstebarnet kan gå, krype og kravle der så mye det vil???

Er vel like skittent for det eldste barnet som for det minste.

Og så skittent kan det vel ikke være.

Isåfall lurer jeg på hvordan det er i den barnehagen.

Der hvor jeg jobbet gikk vi alltid over gulvet med mobb flere ganger for dagen for å få vekk den verste driten.

Nei jeg ser heller ikke problemet.

Min begynner i barnehage til høsten og jeg ligger minsten uten problemer på gulvet når jeg hjelper eldstemann...

Litt drit må de tåle. det er jo bare til å ta på rene klær når man kommer hjem og vaske nurket på hendene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...