Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Først ville hun ha bare pupp og var ikke interessert i fast føde. 7,5 mnd begynte hun å spise ALT! Nå runder hun 9 mnd og spiser ingenting! Klarer å lure i henne 2-3 ts middag el grøt, 2 biter brødskive, før hun kniper igjen munnen og snur seg vekk! Gråter hvis hun får noe i munnen... De siste to dagene har hun nesten ikke tatt puppen engang...! Begynner å bli desperat her, dette kan jo ikke fortsette! Hun hadde noen dager med feber i helga, men virker i fin form igjen nå! Noen som har vært borti lign, har råd? Please...

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4703338-nekter-%C3%A5-spise/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Min datter på 11 mnd slet og sliter med akkurat det samme. Men så lenge hun fulgte sin egen kurve, så var det ingenting å bekymre seg for, mente helsesøster. Men plutselig raste vekta hennes. (dette er egentlig en laaaang historie, men jeg forkorter den litt her). Hun ble undersøkt med alle mulige prøver på sykehuset, med blodprøver, urinprøver, ha sonde i magen i ett døgn (pga mulig dårlig lukkemuskelfunksjon), røntgen etc. Det tok lang tid før de fant ut at hun led av forstoppelse. Hun har gått på avføringsmidler en stund nå, og det begynner å hjelpe. Matlysten går opp og ned.

Jeg mener ikke at dette er tilfelle med din datter, men var jeg deg ville jeg holdt ett øye med vekten hennes. Holder hun jevn vekt og egen kurve, så skal det ikke være noe farlig. Er vekta jevn, så betyr det at hun får i seg det hun skal. Er hvertfall det jeg har fått høre på helsestasjon.

Lykke til! ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...