akt80 & Sara Emilie Skrevet 6. april 2006 #1 Skrevet 6. april 2006 jordmor sa til meg at eg kunne gå ned i vekt når eg var gravid, bare passe på å spise sunt, hver 3-4 time osv..
lindynatt Skrevet 7. april 2006 #2 Skrevet 7. april 2006 joda sålenge man ikke aktiv slanker seg men hvorfor vil du plutselig gå ned i vekt mens du er gravid? hvorfor ikke før/ og eller etter? Hvis du spiser det du trenger og holder deg unna snop osv er alt sikkert helt ok. Men ikke noe crashdietter eller pulver ting
akt80 & Sara Emilie Skrevet 7. april 2006 Forfatter #3 Skrevet 7. april 2006 som du ser skrev eg ikkje noe om pulver eller crashdietter, det handler bare om å legge om kosten, slik grete roede diett f.eks. Er du overvektig er det ikkje så sunt å gå noe særlig opp i vekt.
Anonym bruker Skrevet 7. april 2006 #4 Skrevet 7. april 2006 helt enig med deg" akt80 ☺med jente i magen", jeg forandret mitt kosthold med det samme jeg fant ut at jeg er gravid. lever 1 hakk sundere enn grete rode. Det vill si at jeg ikke har noe som helst med light produkter eller sukker å gjøre. spiser masse av frukt,grønnsaker osv,men teller ikke kalorier. og jeg har faktsik tapt 2,4 kg denne uka. jeg har som mål å komme ned 10-15kg før jeg blir altfor stor. Men jeg skal ta av meg 10 kg på en fornuftig måte. for jeg vet at når jeg kommer i 3.trimester så blir alt tungere. å jeg veier litt over 100 kg,så både jeg og babyen har godt av at jeg tar vare på kroppen min.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå