Gå til innhold

Anbefalte innlegg

gutten min er helt ugjenkjennelig. Hissig, sur og slappere enn vanglig. Hadde feber i 4 dager. Han får 2 hjørnetenner for øyeblikket. Hvor lang tid kan han være plaget med dette, egentlig? Han har dålig appetitt på 2. uken nå. Han sover relativt godt om natta.

Han har forøvrig reagert på nesten alle tennnene han har fått, men ikke så mye som dette...

Sliten mamma

Fortsetter under...

Hjørnetennene var DEFINITIVT verst hos oss også. Min matglade jente spiste nesten ikke på en uke, men fikk heldigvis tre av dem på en gang... Hvis det er tennene, så går det nok over snart. Fælt å ikke kunne gjøre noe annet enn å trøste!

Annonse

Henger meg på de andre her, hjørnetenne var verst av de første tenne hos oss også da eldstemann fikk sine, men 2 års jekslene var de aller verste, da spiste han nesten ikke noe på en mnd, gikk rundt og gråt og sa "au-au munnen" og hadde det helt forferdelig, heldigvis kom alle på en gang slik at han ble fort ferdig med dem, men uff, stakkers unge... Merker minsten sliter ed sine hjørnetenner nå også, spiser lite og sover veldig urolig.

Slenger meg på her i håp om noen gode visdomsord :) Sønnen vår er i ferd med å få hjørnetennene. Der hvor de kommer er det så hovent som en ert. Vet dere om dette er normalt?

Kan forøvrig legge til at han her slet noe veldig med fortennene også. Foreløpig har de vært verre enn hjørnetennene, for han sover nå om natta (enn så lenge).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...