Jubalon Skrevet 6. april 2006 #1 Skrevet 6. april 2006 Kom på at jeg skulle si fra når jeg visste termin med nestemann, og det blir altså i November. Helt merkelig å tenke på ennå.. Gleder meg i allefall masse og er helt tullerusk i hodet for tiden.. og trøtt... :-)
Dotten Skrevet 6. april 2006 #3 Skrevet 6. april 2006 Grattis og lykke til. Er du nr. 4 fra september-gjengen da som skal ha en til??? Vet i hvert fall om tre stykk, og ingen av dem er meg enda heldigvis. Snuppa er jo bare 6,5 mnd. så det blir nok ca 2 år i mellom barna her, om noen annet ikke skulle skje... Hilsen
Jubalon Skrevet 6. april 2006 Forfatter #4 Skrevet 6. april 2006 Takk skal dere ha! Termin 15 november. Men nå ble jeg nyskjerrig her.. Hvem flere skal ha igjen? Vet bare om meg selv og Elias mamma..!
E & A mamman :-) Skrevet 6. april 2006 #5 Skrevet 6. april 2006 Gratulerar med babyimagen.. Lycka till :-p
Twig Skrevet 7. april 2006 #7 Skrevet 7. april 2006 Gratulerer og forresten.. glemte det i går jeg blir spennende!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå