Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tror guttene våre er laget etter samme oppskrifta jeg :) Født samtidlig og første tann samtidlig :) Det gjorde plutselig vondt når han gnagde på meg i dag også! Vi heller har ikke merket noe spesiellt til at det var på gang, annet enn litt sutring.

Syns bare det var litt morsomt :P

Skrevet

Hmm... Kanskje vi har fått tvillingsjeler?

Hvor stor er gutten din blitt da? Oscar var 8000 gr og 68 cm når han var 5 mndr og 12 dager. Er stort sett en blid gutt, men har stort sett sin egen mening om ting.

Ammet til han var nesten 4 mnd, men begynte med ekstra flaske på kvelden etter ca 3 mndr. Da var det slutt på melken min :-( Nå spiser han grøt 2 ganger om dagen, og fruktmos en gang. 2 måltider med bare mme, ellers mme eller uttynnet eplesaft til de andre måltidene.

Ellers har han det ikke travelt, ligger godt på ryggen på gulvet. Tipper fra side til side for å få tak i ting, men vil ikke rulle rundt, for da havner han jo på magen, og det er dødskjedelig!!

Skrevet

hei igjen:)

Kanskje det du :) Gullet mitt var 8200 og 68 cm når han var 5 mnd og 6 dg ( nesten likt:) )Han har nesten bare fått mme pga masse ammeproblemer. Han spiser nå også grøt to ganger pr dag og får litt fuktmos. Ellers får han smake bittelitt annen frukt som jeg spiser, eller bittesmå smuler fra brødskiva mi osv. Han vil helst ha allt jeg spiser og vil aller helst drikke av kopp(uten tut). Det blir noe utrolig til søl, så det får han bare til kvelds ;) Han snudde seg fra mage til rygg når han såvidt hadde bikket 4 mnd og nå kommer han seg endelig tilbake på magen selv! Det var en stund han ble sinna for han ble liggende der på magen uten å komme seg tilbake på rygg :) Skjønner ikke helt hvorfor det da var så om å gjøre å legge seg sånn for da, men.......;) Nå øver han iherdig på å krype, men går for det meste nesestups i gulvet. Ser til tider ut for at det har vært en snegle på stuegulvet hihihi. Den gym matta jeg kjøpte for at han skulle ligge mykt og varmt( er litt golvkaldt her)har mistet litt poenget, for han ruller avgårde før jeg får sukk for meg. Vurderer lekegrind nå :)

Han liker IKKE vann ( så sant han ikke får det i kopp eller fra glass da), så jeg får nok bite i det sure eplet og begynne med tynn fruktsaft eller noe, for han må jo få i seg nok væske.

Heldigvis er han snill med mammaen og pappaen sin og sover stort sett uavbrutt fra 19.30 til ca 06--/07.00

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...