Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Vi skal ha barnedåp om ikke så lenge og derfor inviterte jeg pappan min,kjæresten hans og min søster på 10mnd.

De bor på en helt annen kant av landet enn der vi bor,så derfor trodde jeg ikke de kom til å svare ja på invitasjonen..... :-/

Det som er problemet er at jeg ikke har truffet faren min(som er eksnarkoman) siden jeg var 13 år..Og han er veldig "vinglete" mentalt(han er oppegående,men sliter med depresjoner),kjæresten hans er schizofren(men frisk nå) og hun har jeg heller aldri hatt noen spesiell kontakt med..

Har jo selvfølgelig lyst å treffe søsteren min,men kanskje ikke når vi er hjemme å skal ha dåp..Da er det allerede nok folk som vi skal besøke..Vi blir jo ha et tungt press på oss om hele tiden være sammen med pappa og dem,siden vi treffes så sjelden..

Snakket med kjæresten til pappa istad og da hadde hun bestilt biletter,men glemt å bestille den typen man kan avbestille!!

Hva skal vi gjøre?? Kjenner jeg begynner å bli smånervøs nå!!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4701829-v%C3%A6%C3%A6hs%C3%A5-dum-jeg-var/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg synes så absolutt at faren din, kjæresten og søsteren din må få komme i dåpen siden de er invitert! Siden du ikke har truffet din far siden du var 13 år så kan det jo godt hende at han er forandret til det positive også? Og uansett - han er jo din far :-) De har jo kjempelyst til å komme siden de har bestilt billetter også. Det går helt sikkert bra!! :-)

Skjønner problemet ditt godt, har et lignende forhold til min far....

Men tror du ikke din far skjønner at dere ikke kan bruke all tid sammen med dem. Når man blir bedt i dåp så vet man jo at det er mange mennesker som skal "kjempe" om oppmerksomheten fra vertskapet. Og dere har jo også masse å gjøre med forberedelser også. Hvis de hadde villet komme for å bare være sammen med dere kunne de jo ha kommet en annen helg :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...