Happy:-) Skrevet 6. april 2006 #1 Skrevet 6. april 2006 Vi skal 10 dager til Spania i mai, første gang vi er i varmere strøk med poden på 16 mnd. Jeg lurer fælt på alt jeg må ha med. Er det noen spesielle ting dere anbefaler, som er lett å glemme for oss med lite reiseerfaring? Bør jeg ta med noe mat, er så redd matforgiftninger da jeg selv har vært utsatt for det flere ganger.
Lamadama Skrevet 6. april 2006 #2 Skrevet 6. april 2006 Hei! Vi har vært på Mallorca to ganger med vår lille gutt. Første gangen var han 3 mnd andre. gang var han 1 år. Bleier er utrolig dyrt der nede, så det hadde jeg med. Ble veldig overrasket over utvalget de hadde i barnemat. Veldig bra. Ellers hadde vi vel ikke med noe spesielt. Spania er jo egentlig et ganske trygt land å reise til.
Gjest Skrevet 7. april 2006 #4 Skrevet 7. april 2006 Vi var nettopp 2 uker i Spania med vår på 19 mnd. Jeg ville tatt med vanlige bleier og badebleier. Ellers så spiste i hvertfall vår gutt alt vi spiste, så vi hadde ikke med noen ekstra mat til ham. Bare be om å få evt kjøtt ekstra stekt og bestill "safe" mat til ham.
lisa mi Skrevet 7. april 2006 #5 Skrevet 7. april 2006 vi kjøpte bleier der nede hvis du går på de litt større supermakedene finner du bleier til samme pris som her hjemme, er jo litt å drasse på... jeg hadde derimot med middagsglass til snuppa(lager mat selv) passet på at de holdt seg fryst å la de i fryseren på hotellrommet, hadde med grøt, og noe pålegg, skinkeost ol. var veldig opptatt av at hun skulle få i seg ordentlig mat, barnememyen på resturanter består jo stort sett i pomme frites og pølser, ikke særlig sunt å leve på i ti dager
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå