Anonym bruker Skrevet 6. april 2006 #1 Skrevet 6. april 2006 jeg har luft i magen hele tiden nå,baby også. en sammenheng der?
mammaen til G & A Skrevet 6. april 2006 #2 Skrevet 6. april 2006 Jepp, har du luft i magen og ammer saa vil den lille faa luft i magen ogsaa. Saa dersom du vet om mat som kan plage deg saa loenner det seg nok aa spise med maate til de tolererer alt bedre.
Ranveig R Skrevet 6. april 2006 #3 Skrevet 6. april 2006 Som regel er det slik at viss du et noko du får luft i magen av får babyen og luft i magen. Heilt til vi innførte fast føde prompa guten vår kjempemykje, men han hadde aldri mageknip. Så lenge babyen ikkje blir plaga av lufta, gjer det ikkje noko om han/ho er litt "luftig". Viss babyen din får vondt, bør du prøve å kutte ut matvarer som gjev deg luft i magen ei stund, og sjå om det blir bedre.
krokofant666 Skrevet 6. april 2006 #4 Skrevet 6. april 2006 absolutt en sammenheng. jeg merka også at bebisen og meg hadde samme lukt av avføringen. Så hvis jeg slapp en fis bare heva jeg på øyenbryna å pekte på henne (det siste var bare tull, må vel skrive det for å unngå en himla diskusjon),.
Huldretuss Skrevet 6. april 2006 #5 Skrevet 6. april 2006 He he, morsomt ollebolle77! (Særlig at du må tilføye at det er tull i klamme)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå