Anonym bruker Skrevet 6. april 2006 #1 Skrevet 6. april 2006 Jentenavn: Oda Marthe Liva Synne Helene Tilde Guttenavn: Håkon Johannes Sverre Mads-johan Johan
Tredjemann på vei :D Skrevet 6. april 2006 #2 Skrevet 6. april 2006 rangeringen min blir slik: helene tilde synne marthe oda liva har jeg aldri hørt før så vet ikke helt likte ingen av guttenavnene når jeg tenker meg om...
Anonym bruker Skrevet 6. april 2006 #3 Skrevet 6. april 2006 Her er min rangering: Mart(h)e Synne Helene Oda Liva og Tilde synes jeg ikke er særlig gode navn, egentlig... Sverre Håkon Johan Johannes Mads-Johan ble veldig tungt. Mads alene ville kommet som en nr 3 på listen. ...
blåbæret Skrevet 6. april 2006 #4 Skrevet 6. april 2006 Av de navnene hadde jeg hatt denne rekkefølgen: Jentenavn: Helene Tilde Oda Marthe Liva Synne Guttenavn: Johannes Håkon Sverre Johan Mads-johan
Gjest Skrevet 6. april 2006 #5 Skrevet 6. april 2006 Liva, Synne og Tilde (kanskje mest fordi de andre er mer populære navn) Johan, Johannes og Håkon liker jeg.
Lompa75 Skrevet 6. april 2006 #6 Skrevet 6. april 2006 Slik ville jeg rangere ) Marthe Synne Oda(liker Ida bedre) Helene Tilde Liva(liker da Live bedre) Håkon Johannes Sverre Johan Mads - alene
LilleBitteliten Skrevet 7. april 2006 #7 Skrevet 7. april 2006 Jentenavnene rangerer jeg slik: Synne- vakkert! Tilde- vakkert! Liva- vakkert det også! ( liker igrunn Tilde, Synne og Liva like godt ) Oda- kjedelig.. Helene- har aldri likt det..Helena derimot er veldig veldig pent! Marthe- syns det er direkte stygt.. Guttenavnene rangerer jeg slik: Liker alle guttenavnene dine! Det var vanskelig.. Syns alle var nydelige!
Ramirez Skrevet 7. april 2006 #8 Skrevet 7. april 2006 Slik er min rangering: Helene Synne Marthe Tilde Oda Liva Jeg kjenner forøvrig en jente som heter Synne Helene, det er veldig fint synes jeg... Håkon Johan Sverre Johannes Mads-Johan (likte ikke dette navnet i det hele tatt!)
Anonym bruker Skrevet 8. april 2006 #9 Skrevet 8. april 2006 1. Marthe 2. Tilde/Thilde - synes det er finest med h 3. Liva/Live - høres bedre ut med e 4. Oda 5. Synne 6. Helene 1. Johannes - bare han ikke får kallenavnet Johs... 2. Sverre 3. Johan 4. Håkon 5. Mads-Johan Mads-Johan synes jeg blir litt tungvint. Vet om en liten gutt som heter Johan August, det er fint det : )
*Rutletutt* Skrevet 10. april 2006 #10 Skrevet 10. april 2006 1. Tilde 2. Oda 3. Synne 4. Helene 5. Marthe 6. Liva (men syns egentlig ikke noe om det navnet) 1. Johan 2. Johannes 3. Håkon 4. Sverre 5. Mads-Johan (men det syns jeg heller ikke noe om....)
Mamma'05 Skrevet 23. april 2006 #12 Skrevet 23. april 2006 Helene og Synne er veldig fine. De andre jentenavnene var helt greie. Ingen av guttenavnene er min smak, men Mads (Mats) alene var det beste..
frøken blå Skrevet 23. april 2006 #13 Skrevet 23. april 2006 Jentenavn: Oda - helt ok Marthe - fint Liva - nei Synne - nei Helene - uten -e er det fint Tilde - nei Guttenavn: Håkon - nei Johannes - nei Sverre - nei Mads-johan - alene er de fine begge, men ikke sammen Johan - fint
*charlotte*med*tildemor* Skrevet 23. april 2006 #14 Skrevet 23. april 2006 Tilde! Gulljenta mi heter det :-D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå