Gå til innhold

Symptomfrie i 12.uke?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg var også ganske symptonfri som kom plutselig den uka etter mye kvalme og sånn før. Glemte nesten at jeg var gravid, men symptonene kom tilbake uke 13. Nå er jeg i uke 14 og symptonene er nesten borte igjen. Kan endelig begynne å glede meg over graviditeten:) Du trenger ikke engste deg, er veldig vanlig at kvalmen avtar i uke 11. Du kan lese mer om det på babyverden.no (uke for uke)

Lykke til:)

De stikkingene kommer jo og går litt, hvertfall på meg. Høres jo kanskje ut som at du holder på å bli mindre kvalm, din heldiggris! Jeg tror det er litt sånn at det varierer. Er visst mange som lurer på om noe er galt når en del av de uvelhet-symptomene gir seg.

:)

Jeg er også i uke 14, og de siste 3-4 ukene har jeg nesten ikke følt meg gravid i det hele tatt! I begynnelsen kjente jeg det mye tydeligere, hadde mensmurringer/spenninger i livmoren, press på blæra, og var veldig trøtt og uvel. Nå kjenner at det "skjer" noe i livmoren av og til om kvelden (men ikke hver dag), og har utrolig treg mage, litt ømme pupper men det varierer veldig fra dag til dag. Så her har også "symptomene" forsvunnet kan du si. Tror det er helt vanlig! Jeg er imidlertid lettet og glad, husker så altfor godt hvor tungt det er mot slutten, og har bestemt meg for å nyte disse "lette" månedene på midten!! Det sikreste tegnet i denne fasen av svangerskapet er kanskje at magen begynner å vokse... i begynnelsen synes man kanskje at det går litt tregt, men sakte men sikkert dukker den frem.... jeg har allerede begynt å få synlig mage, men det har kanskje sammenheng med at jeg har født før... har dessuten hørt hjertelyd to ganger nå, så jeg velger å tro at alt er i orden.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...