Gå til innhold

Er det noen som har tatt vaksine mot hjernehinnebetennelse?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har de fått noen reaksjoner etterpå?

Skrevet

Vi tok forrige onsdag, og han fikk høy feber i 3 dager etterpå... Det er en vanlig bivirkning som NOEN får. Ikke sikkert din får det fordet! Han hadde faktisk over 40 i feber og vi gav han max det vi kunne av paracet. Håper ikke det blir sånn etter de andre vaksinene...Skal jo ha tre...:o(

Men det er absolutt verdt det synes vi!!

Skrevet

Hvor gammel er din? Hvor lang tid skal det være mellom hver vaksine? Min er 9 mnd.

Skrevet

Han er 9 mnd om 5 dager min og. Tror det skal være ca 2 mnd i mellom de første to vaksinene. Det siste er jeg litt usikker på, lurer på om de ikke skal ha den før de er 2 år... Spør på helsestasjonen, der vet de sikkert:) Lykke til! Det går nok fint!

Skrevet

Hver 10ende får feber sa helsesøster. Tulla mi fikk litt feber dagen etter, var 8 mnd da. Skal ta neste når hun er 10mnd. Å den siste før fylte 2år.

Skrevet

Jenta mi er 10 mnd og vi tok første dose på fredag.Det skal være en måned mellom dose en og to.Og alle i alderen 7-11 mnd anbefales å ta to doser nå og siste dose etter fylte 2 år.

Det sto på det vedlegget jeg fikk med vaksinen.

Så vi tar neste i slutten av denne måneden og siste dose da snupp har fyllt 2 år:)

Hun ble rød rundt stikket og låret ble hardt, forsiktig massasje hjalp:)

Så vidt hun fikk feber,men ikke så mye at jeg ga henne noe for det.

Hun fikk det samme dag som vaksinen ble tatt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...