Gå til innhold

Hjelp meg litt, gutten min er syk, han er bare 7 uker

Anbefalte innlegg

Han er skikkelig forkjøla, tett i nesa og hoster og nyser. Han er rød rundt øynene og sutrete.Han har ikke feber, men virker uvel. Det begynte i går kveld og har blitt værre til i dag. Trodde ikke så små babyer ble sånn forkjøla jeg. Trodde de fremdeles var beskytta med immun stoffer fra mage tia og gjennom morsmelka.... Både storesøster og jeg selv er ganske forkjøla da. Jeg er selvfølgelig mye oppi ham siden jeg ammer , og den stolte storesøster deler ut klemmer og nusser i det vide og breie....

Det ser ikke godt ut for en så liten kropp å ha det sånn. Hvor mye skal en tåle før en skjekker hos lege når de er så små ? Storesøstera var syk første gang da hun var 10 mndr så jeg aner ikke hva man gjør når de er så små...

Håper noen vil hjelpe meg her..

Fortsetter under...

Iogmed at du har et barn fra før, så regner jeg med at du kan alle tipsene med morsmelk i nesa etc....

Jeg tror jeg hadde tatt kontakt med lege, om du nå syns han er utilpass. Greit å få avklart at det ikke er noe alvorlig syns jeg da... Lykke til!

ta han med til legen du! bedre å være føre var... tok med min til lege da han var 2 uker og forkjøla. legen sa vi gjorde lurt i det, selv om det ikke feilte han noe alvorlig. fikk bare saltvannsdråper.

...og forresten tror jeg ikke noe på at mm gir bedre beskyttelse mot sykdommer enn mme. det bevises jo gang på gang at det ikke kan stemme. men det er nå så.

hei du=0) Her har lillegutt vært forkjøla i 3 1/2 uke nå..=/ men han er bare tett i nesa.. og ser ikke ut til å ha det ubehagelig (lenger), i starten fikk jeg nesten ikke i han melk.. Jeg vil anbefale saltvanndråper. Men kanskje du skulle tatt han med til legen ja. Er jo bedre å få sjekket det..

lykke til og god bedring til gutten din!

klem fra

Er visst veldig vanlig at de er forkjøla når de er så små altså.....hvorfor har ikke jeg fått med meg det før.....hehe.Nå ligger han og kikker på meg med store blanke øyne, hoster litt og kikker litt igjen. Kanskje alt virka litt værre i natt da vi alle var trøtte. Han ligger ved siden av meg på sofaen. Har sovet hele formiddagen, men det ble jo litt lite i natt da..

Der datt øynene igjen....

drøyer legen litt og ser formen an. Ble beroliget av deres svar jeg. Det var jo ikke så uvanlig at de blir forkjøla som jeg trodde.

Bruker saltvannsdråper, men det løser liksom ikke skikkelig opp, men åpner hvertfall litt.. Morsmelk det fikk jeg ikke til. Ble bare morsmelk alle andre plasser enn i nesa.. hehe. Var søt da..

God bedring til din lille og pingvinen og lillegutt

Takker for god bedring hilsen

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...