Gå til innhold

Hvor mange av dere har tydelig sett 3 streker på UL - også ble det gutt likevell?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei, Elias mams

Det skjedde med venninna mi. Hun var til flere ultralydsundersøkelser og fikk vite at det var ei lita jente hver gang; hun visste ingenting om at det ble gutt før hun fødte. Men i går var jeg hos jordmor og snakket om sånne ting, og jordmor sa at det er veeeeldig sjelden at de tar feil nå for tiden. Riktignok tar man litt oftere feil med jenter, men jeg tror at du kan være temmelig sikker på at det kommer en liten Emma.

Venninna mi sa forresten at da hun så det var en gutt tok det bare noen minutter å vende seg til tanken.... Ingen stor omstilling, mener hun. Jeg syns det høres rart ut, for jeg venter en liten gutt og føler liksom med hele meg nå at det er en gutt. Tror jeg hadde blitt forfjamset hvis det kom jente nå...

Vi var på ul i går, og så tydelig tegning av to baller med en tut i mellom på vår lille gutt, så jeg tror nok at du kan slå deg temmelig til ro med at du får en jente. Selv om ingen kan garantere det 100%!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...