Gå til innhold

Brudepiker og tiara - trenger hjelp!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Har 2 spørsmål:

1.Er det noen som vet om et sted (fortrinnsvis i Oslo) som har brudepikekjoler?

Har sett de i kjolesalongen hvor min kjole er bestilt, men de koster jo over 1000 kr og det er for mye for meg.

Jeg har sett på Fru Lyng + HM, men utvalget var ikke så bra. Kanskje det er for tidlig?

2. Jeg leter også etter tiara til meg selv. Syns de på brudesalongene er så dyre (1200 kr og oppover), men har ikke funnet noen fine enda. Har da sett på Glitter, Arts & Crafts og smykkebutikken på Glasmagasinet i 2 etg.

Dette er jo en ganske så ny verden for meg og vet ikke om så mange steder som kan ha sånne ting, så er veldig takknemlig for alle tips!

Skal gifte meg 19 august, så har rimelig god tid enda!

Tusen takk for all hjelp jeg eventuelt mottar!

Hilsen

Skrevet

oii 1200 og oppover for en tiara??

her jeg bor er de fra 450 og oppover og de er kjempe fine... bor i sarpsborg i østfold jeg da er jo billigere på alt her

Skrevet

Ja, helt utrolig dyrt! De skulle også ha 2900 kr for slør - jeg fant stoff og kam på 10 min til 150kr!!

du kan ikke gi meg noen tips til steder jeg kan se i sarpsborg? svigers har hytte ikke så altfor langt unna!

Hilsen

Skrevet

på solbruden det er ved sellbak mellom sarpsborg og fredrikstad hvis du vet hvor det er henn??

Skrevet

er ikke sååå kjent, men burde vel kunne finne det!

tusen takk for hjelpen :o)

Skrevet

bare hyggelig ;) ikke noe gøy å betale mer enn man må..

har nett siden dems

www.solbruden.no

Skrevet

Supert! Da blir det nok en tur til Sellebakk ja!

Nei, har ikke sååå mye penger å bruke på dette og pleier vanligvis ikke å gå rundt med tiara.. så dermed vil jeg ikke bruke mer på en ting jeg skal bruke 1 gang :o)

igjen, kjempesnilt - tusen takk for hjelpen :o)

Skrevet

Hei

Finn.no er et godt alternativ.

Gyda

Skrevet

Kan du litt tysk, kan du f.eks ta en titt på

http://www.ebay.de/

Du kan finne masse flott og billig, mange sender ut av Tyskland, men ikke alle.

Har selv handlet brudepikekjoler fra en nettbutikk på ebay!

Lykke til! :-)

Skrevet

ang brudepikekjoler: se i innvandrerbutikkene på grønland/grunerløkka. der har de mange flott kjoler til barn som ikke koster all verdens!

Skrevet

De selger jo tiaraer på Glitter og kanskje andre smykkebutikker også? Jeg har sett kjempfine brudepikekjoler på Monsoon children. Jeg så dem på Grünerløkka (Markveien), men de har dem sikkert i de andre butikkene også. Så ikke på prisen, skal ikke ha brudepiker, men vil tro de ikke koster så mye som 1000 kroner. Der har de vel ikke større klær enn opp til 8 år, så det spørs hvor gamle brudepiker du skal ha.

Skrevet

Tusen takk for alle tips - skal ta meg en skikkelig runde og kikke!

Har forresten funnet ut at det beste for min del er å sy brudepikekjolene. Da blir de akkurat slik jeg vil så gjerne ha det + jentene føler seg inkludert (moro å designe!!). Samtidig får jeg 2 kjoler for under 500 kr.

God påske :o)

klem fra

Skrevet

I ellos katalogen har de faktisk noen sinnsykt fine hvite kjoler! De ligger under serien theo og pauline.

www.ellos.no

Skrevet

Hei på deg.....

Jeg har nettopp giftet meg og hadde samme problem med brueepikekjole.... de er himla dyre... men til slutt fant jeg en fin kjole i ne invandrer butikk.... de har gjerne litt ekstra finstas på kjolene sine. den jeg fant hadde hvit brudekjolestoff... så en kan være heldig...

bare et lite tips...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...