Gå til innhold

blod i bleien?

Anbefalte innlegg

Skrevet

hmmmm, da jeg skulle skifte på gutten min på 5 mnd imorres - la jeg merke til en rødflekk i bleien, der han har tisset. Hva kan det være? bør jeg kontakte lege snarest?

Håper noen har erfart det samme med sine.....

måtte se i bleien jeg skifta i natt, og der var det samme

hilsen nå n bekymret mor

Fortsetter under...

Skrevet

har opplevd det med lillegutt,men vi fant ut at vi skulle se hva som skjedde,dette var jo når han var rundt 4-5mnd gammel.Det skjedde ikke flere ganger,bare den ene gangen,men sa ifra til barnelegen neste gang vi var der,han kunne fortelle at det er ganske normalt egentlig,for de er veldig ømfitlige i rumpen,så kan være at magen bare har vært litt hard..men skulle det gjenta seg neste gang du skifter bleie ville jeg ringt legen ja,bare for sikkerhetsskyld,men er han eller i fin form,ikke feber ,spiser og drikke normalt,så er det sikkert bare en sår stump=)

Skrevet

har hart blod spor flere ganger og det kommer at at avføringen er for hard for tarmene,selv om innholdet er rennende.

Skrevet

så nå at du skrev at det var slik i natt også,da ville jeg ringt legen,hvertfall bare for å høre hva de sier,ikke noe galt i å ringe å høre,vil de se nærmere på de så sier de ifra=)

Lykke til=)

Skrevet

Er det lurt å gi litt malt eller sviskesaft nå da - så man får litt fart på sakerne? Tar å ringer barnelege for sikkerhetes skyld :)

Takk for svara -letta litt det :)

Ungen er ellers ti på topp - ikke feber, godt humør, spiser ++++

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...