Anonym bruker Skrevet 6. april 2006 #1 Del Skrevet 6. april 2006 Bekymrere meg litt for melka... Hadde ingen problem med nr. 1 -han ble ammet til han var 1 år, men denne gang er det mer bekymring.. Ta feks i forgår, da hadde jeg skikkelig spreng i begge bryst, det letta litt når jeg hadde ammet, men enda var det vondt..vurderte å gå å pumpe meg litt, men det ble ikke... men på kvelden begynte det å avta... da var det ikke spreng lenger,men han fikk mye melk... Så - om natta, da var brysta ganske slappe... og igår -slappe..... Han styrte veldig på igår kveld, ikke fornøyd med puppen, som om han ikke fikk noe...så vi ble sittende lenge før han sovnet.. Idag er det en mellomting av slapp og spreng! :-D han er 3,5mnd Litt sånn bekymra for at melken skal avta... Har ikke hatt særlig spreng annet enn i forgår, det var oftere med nr 1. Der sto jo melken når jeg ammet, dusjet osv... (vel, spruten står nå også når jeg ammer og jeg kjenner det i det andre brystet,men....) men etter en sånn (dag) kveld som igår blir jeg jo litt stresset... øke dag?? vet ikke, følte brystet var tomt allerede da han startet...... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4693846-variabel-melkemengde/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pita81 Skrevet 6. april 2006 #2 Del Skrevet 6. april 2006 Tror ikke du trenger å bekymre deg. Hvis du har litt lite melk akkurat nå, så vil babyen selv sørge for at produksjonen øker igjen. Bare legg ham til puppen så ofte han har lyst på mat. Det er heller ikke sikkert at du har for lite melk selv om puppen er slapp. Jeg mistet melkesprengen etterhvert, men gutten spiste og var fornøyd allikevel. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4693846-variabel-melkemengde/#findComment-4695518 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå