Gå til innhold

Oktober: Oslo-treff: Onsdag 10. mai kl. 17.00 på Cafe M på Majorstua.


Kåa

Anbefalte innlegg

Hei jenter!

Da flytter jeg innlegget over her!! Vi får prøve å holde linken oppe alle sammen. Gøy å få oppdateringer fra dere som skal på UL og sånn, også! Ha en fin dag alle sammen. Bør vel jobbe litt nå. Hmhm...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lurt å legge innlegg inn hit. Takk for treff i går - synes det var utrolig artig å treffe dere - og som caef sa det (på 1.trimester); jeg gleder meg til neste gang!

eh og ja...bør vel kanskje jobbe litt nå. Ha en fortreffelig dag alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dytter litt på denne, så den ikke forsvinner for oss:-)

 

Gleder meg allerede til neste gang, og håper at det er flere som har lyst til å være med!!

 

Hvordan er det forresten med dere i påsken? Jeg og mannen min blir værende i Oslo! Gleder meg til å sove ut fem morgener på rad - føler at jeg aldri får sovet nok:-) Faren er dessverre at jeg blir latskapen selv og aldri kommer meg tilbake på jobb...:-) Men, tirsdag etter påske skal vi til legen for å høre på fosterlyd, så klarer nok å dra meg opp for den!

 

Vel, god påske til dere alle! Og masse lykke til for dere som skal på UL i nær fremtid!

 

Klem,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God Påske til deg også!

 

Jeg og samboeren har beveget oss til Larvik i påsken og slapper av her. Eller slapper av og slapper av. Når man er i hjemtraktene er det alltid noen i familien eller venner som skal besøkes, men det får bare være. Litt koselig er det jo. Du får ha lykke til hos legen på tirsdag og så blir det spennende å høre fra de som skulle til UL like etter påske.

 

God påske til dere andre her inne også :o)

 

Klem,

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

 

Jeg og samboeren slapper av i Midt-Norge i påsken. Jeg har ikke vært på treff tidligere, men har kjempe lyst til å treffe dere som er i samme situasjon som meg. Så derfor tar jeg nok turen til Majorstua.

 

Fortsatt god påske til dere alle.

 

Hilsen Irene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :-) Jeg er ny her inne på terminklubben, men har veldig lyst til å henge meg på, og få med meg bimtreff. Skal prøve å få det til nevnte dato på Majorstua, men er avhengig av å få ordna barnevakt til den kommende storebroren. (to år i juli) Er det noe slags påmelding for bordreservering? Selv er jeg 33 år, student og andregangsfødende, med foreløpig termin den 20.oktober. Dere? Gleder meg til å treffes!! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heisann!

Så hyggelig med noen ferskinger på BIM-treff. Forrige treff (det første) var veldig vellykket selv om ingen kjente hverandre fra før. Vi hadde så mye å prate om at timene bare fløy. De som har lyst til å komme på neste treff må melde interessen sin her, slik dere har gjort, slik at vi får bestilt bord på Cafe M igjen.

 

Håper du får ordnet barnevakt, da :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På tide å dytte litt.

 

Noe nytt fra dere som var på forrige treff?? Jeg begynner å få så stor mage, synes jeg. Mistenker tvillinger, men antagelig er det ikke det, heller. Var ikke helt tynn fra før av, så når jeg nå slipper magen ut, så strutter den vel bare litt ekstra, hehe... :-) Jeg har ikke lyst til å begynne på det jeg skal på jobben, så jeg har kjøpt kjeks og pepsi max i dag. Håper det kan dra i gang motivasjonen!!

 

Ha en fin dag, alle bimmere!!

 

Klem,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Her er det intet nytt egentlig, bortsett fra at magen eser ut da! Nå har jeg lagt bort alle de gamle buksene mine og sprader rundt i mammabukser. Nå tror jeg alle egentlig kan se det også, hvis de først glaner på magen min da... I går var den skikkelig opplåst, trodde en stund jeg skulle sprekke... hehehe... Ellers så venter jeg VELDIG utålmodig på besøket til jordmoren 8 mai, men dagene går jo fort.

 

Hvordan går det med dere andre da?

 

Ha en fin dag alle sammen! Skulle ønske jeg kunne være ute i det fine været idag gitt... men her ser det ut til å bli overtid... sukk..

 

Klem,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Var hos legen på tirsdag, og fikk endelig høre hjertelyden. Tok litt tid før han fant den da, men da var det ingen tvil:-) Eser ut her også - måtte investere i to mammabukser før påske allerede! Tror nok at jeg også har lagt mine "gamle" bukser på hyllen for de neste syv-åtte månedene..

 

Ellers er det ikke så mye som skjer for tiden. Vært på kurs i hele dag - deilig med litt avveksling fra kontoret. Gleder meg til neste treff! Bare synd at jeg ikke får UL før den tid:-(

 

Kos dere så lenge!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei alle nye og "gamle" med-gravide!

 

Utrolig deilig med vår i luften! Nesten like deilig som å høre hjertelyden hos jordmor sist onsdag:) Nå kan jeg/vi nesten ikke vente til ultralyden 16.mai - spesielt etter Pusefrøkens levende beskrivelse av deres opplevelse - min mann er hellig overbevist om at han kommer til å begynne å gråte av lykke dersom alt er som det skal (han klarer å lage seg en rekke bekymringer over ting som kan gå galt - den fyren:))

 

For øvrig er formen meget bra - jeg er tilfreds med at jeg fra før av hadde en del løse bukser og har ikke gått til innkjøp av noe spesielt ennå - men jeg ser jo at "ting begynner å skje". Er 15 uker i dag. Jo; en ting til_ jeg har vært 1. gang på Gravid-yoga. Litt fint - men der var jeg "minst i klassen" - alle var kjempegravide liksom...tenk at det er oss om noen måneder...hjeeelp!!

Nuvel - ønsker alle sammen en fortreffelig helg! Spis god - hvil mye!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På tide med en dytt her igjen:-)

 

Oppdatering: jeg og mannen min har kjøpt oss hus på Strømmen, flytter i begynnelsen av juli! Vi fant ut at leiligheten var litt for upraktisk for en liten en, så hev oss i gang med husjakt! Var faktisk bare på to visninger før vi fant det vi var på jakt etter! Gleder meg til 35 kvm sydvestvendt terrasse i sommer (bare synd jeg ikke kan drikke hvitvin der:-)

 

Men til tross for huskjøp utenbys har jeg ikke tenkt å droppe dere! Gleder meg fortsatt til treff den 10 mai:-)

 

Har forresten folk her begynt å kjenne liv enda? Jeg kjenner etter hver dag, men kan ikke si at jeg har kjent en eneste bevegelse enda.. Eneste forandringen hos meg er at jeg har gått over til å bare bruke mammabukser!

 

Vel, må vel gå og hjelpe mannen min som er i full gang med å forberede exit: rydde loftsboden - har litt dårlig samvittighet, for 99% av skrotet stammer fra meg:-)

 

Ha en strålende helg jenter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, Gratulerer!!!

Det høres helt fantastisk ut med en solrik sommer på terrassen!! Så fint at du fortsatt vil treffe oss, selv om du flytter til - eh Akershus blir det vel??

 

Ikke så mye liv i magen min heller. Har en venninne som sier at det bobler i magen, og det kjenner forsåvidt jeg, så jeg tar det som et godt tegn! Ellers har jeg UL til torsdag (bare to dager igjen!!) og er ekstremt spent!!! Jeg har ikke hørt hjertelyd eller sett noen ting ennå. Bare hatt et lite legebesøk hvor det ble konstatert at jeg var gravid.

 

Ha en deilig uke - bare 4 små dager så er det helg igjen!!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dytter litt igjen jeg :o)

 

Gratulerer så mye med hus, Tvilling79! Vi har vært inne på tanken på å flytte vi også, 4 etasje uten heis er liksom ikke det mest ideele. Men vi får prøve først og heller se det an. Jeg får i hvert fall helt sikkert sterke armer og rygg etter hvert!

 

Går nå bare i mammabukser, noe helt annet er utenkelig. Føler selv at magen ikke har vokst noe særlig i det siste, selv om andre påstår at den gjør det. Derfor blir det veldig bra med ultralyd kommende mandag. Da får jeg liksom bekreftet at alt fortsatt er som det skal. Tror jeg kjenner liv en gang i blant. Kjenner i hvert fall masse dunk og slike ting, men om det faktisk er den lille, eller andre mystiske ting vet jeg ikke. Jeg liker jo å innbille meg at det er babyen jeg kjenner da :o)

 

Nei, nå får jeg vel jobbe litt også, henger litt etter her. Sånn er det når konsentrasjonen ikke er helt på topp :)

 

Ha en fin dag alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei folkens og takk for sist! Har ikke vært så aktiv på bim i det siste, men alt står bra til. Magen vokser! I tillegg er formen en helt annen nå enn de første 12 ukene, føler meg mere som meg selv igjen. Det var veldig hyggelig forrige gang, ser frem til den 10!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Du må ha lykke til på UL idag, Kåa! Fortell om alt når du er tilbake :o)

 

En annen ting, er det blitt bestilt bord for neste uke?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei - takk!

Nå er jeg tilbake fra UL!! Alt ser veldig fint ut. Fikk se et lite barn med armer, ben, hjerte, nyrer og hode! Vi hørte hjerte banke - og vi fikk tilslutt se at det var en gutt!! Veldig rart og absurd situasjon! Glad mannen min var med! Så nå har vi SMS-et og mailet i vilden sky for å fortelle om de gode nyhetene.

 

Gleder meg til å se dere igjen! Jeg har ikke bestilt bord - hvis noen har anledning så gjør det gjerne! Vi kan jo ta en oppsummering på hvor mange vi blir i begynnelsen av neste uke!?

 

Karen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååååå, gratulerer med en liten gutt da! Nå gleder jeg meg skikkelig til mandag, skulle ønske dagene gikk LITT fortere nå. Du var på Ullevål, ikke sant? Fikk du med bilder og slikt hjem? Var hun flink hun du var hos? Samboeren min skal være med, og han like spent som meg. Gleder meg masse. Men jeg tror ikke jeg vil vite hva det er, men skal ikke utelukke at jeg ombestemmer meg når jeg først ligger der. Hehehe....

 

I går fant jeg frem sommertøyet mitt, men kunne pakke det rett ned igjen, det er jo ingenting som passer jo.... så må jeg ut på shopping av sommerklær.. ikke det at det gjør meg noe da :o) Hehehehe

 

Vi tar en oppsummering på mandag over hvem som kommer på onsdag. Kan ikke de som vet de kommer, gi beskjed her da? Jeg kommer i hvert fall :o)

 

Ha en fin helg i det fine været alle sammen!

 

Klem

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen!!

Ja, du må bare glede deg. Det var en flott opplevelse - gliste fra øre til øre hele tiden. Jeg så faktisk selv at det var en gutt - så du kan jo ikke være super-trygg på at du ikke får vite det. Ja, jeg var på Ullevål. Jordmora var flink. Bestemt og trygg, slik jordmødre bør være. Det vi ikke visste før etterpå, var at bildet kostet 20 kr. Skulle ønske vi kunne tatt flere bilder, men turde liksom ikke spørre om det da! Men selvfølgelig er bildet kjempefint, og selv med bare et bilde hvor det vi ser best er ribb-bena, er jeg overbevist om at min baby blir den vakreste i hele verden uansett - hehe!! (Blir vi ikke sånn, alle mødre?)

 

Det er litt koselig at man har så mye mage at man ikke passer det vanlige tøyet - selv om det er litt stress også. Har funnet ut at mine gamle dressjakker funker bare jeg ikke knepper de igjen. Føler meg mest vel i de - for da har jeg fortsatt litt fasong!!

 

Håper alle som blir med til onsdag melder fra her så fort som mulig så vi får tatt en opptelling!! Sees om ikke så lenge - inntil videre: kos dere masse i sola alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Titt tei!

Ville bare melde at jeg er heltklar (som nicket påpeker) for et nytt treff på onsdag - den dagen er notert for lengst!

å...det høres såå bra ut med ultralyd, tror nok jeg sikkert vil beskrive det som absurd jeg også - vi skal jo ikke før 16.mai. Men nå begynner det definitivt å føles som at det kommer en mage der nede etterhvert, spesielt på kveldene:) Tror kaaanskje jeg kjente en liten bevegelse der i går morges - men egentlig litt vanskelig å vite når man ikke vet helt hvordan det skal være..

 

Fantastisk vær her i dag forresten. Vi har gått til innkjøp av diverse gode frukter som vi skal lage smoothies med., blir uten vodka denne gangen:) mmmm! Ha en strålende helg alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Vel overstått helg.

Da ser det foreløpig ut som vi er:

 

Heltklar

Caef

Marylu

Tvilling79

Kåa

 

Noen flere??

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...