Gå til innhold

Her er det fødsel på gang!!!!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

HEI!!!! Ja gjett om!! Har rier med 2-3 min mellom. Har ikke vekket sambo enda.... Er så redd de ikke er weffektive nok, for jeg vil være kortest mulig tid på føden før fødsel... Vondt er det hvertfall!!!! Hadde termin den 4, så kan vel ikke klage....

Så spennende da! Du er jo godt i gang da, nå må du ikke komme for sent da. Min forrige fødsel kom jeg på sykehuset med 8 cm og kunne så vidt stå på bena, ønsker nok å dra litt før denne gangen. Hvor i landet skal du føde?

Jeg skal i Stavanger

Bor i Mosjøen, Nordland. Synd vi ikke er på samme sted da..... Tror jeg ringer på føden for å høre hva de sier. Sist var jeg der i tre timer etter å ha hatt rier i tre timer hjemme. Har ventet på dette noen dager nå, men syns det kom litt brått på allikevel jeg! Når hadde du termin?

Har termin på lørdag jeg, så jeg er nokså klar ja. Heldig du somh har så korte fødsler. Kjente du ingenting før de tre timene du var hjemme sist?

Jeg har nemlig gått og murret sånn fra i 2 tiden i går formiddag, lurt på om dette var noe eller hva det var. Men hvis set stopper nå blir jeg rimelig skuffet kan man si.

Hva sa de på føden? Har dere plassert vekk de andre ungene?

Annonse

Ja det er veldig spennede, synes det tar lang tid da....er jo ikke særlig vondt enda, og er halvveis redd for at det skal stoppe opp, men kan da ikke tenke meg det heller, for det er rier jeg har og ikke kynnere, det vet jeg!

Håper å holde meg hjemme så vi kan få vesla i barnehagen før vi reiser avgårde.

Nå er mannen på vei til barnehagen med tulla vår, veldig rart å si hade til henne i dag. Siste gang jeg sier hade med bare et barn......Riene begynner å bli litt sterkere, men det er fortsatt 10 min mellom.

Det blir alikevel ikke så lenge til vi tar en tur til sykehuset for å sjekke hvor langt det er komt, vil ikke ha så vondt når vi kommer.

Annonse

Jeg er i samme båt! Begynte med rier i går kl. 1250, de var jevne med 7-8 minutters mellomrom, hadde det i hele går, og har gått og tråkket i natt til halv 4, da fikk jeg slumre på sofaen til 7. Har menstermin i morgen, og ul-termin på mandag. Var så sikker på at ting var i gang i går, ringte KK i Bergen, og de sa at riene måtte vare lengre før jeg kom inn. De varer sånn ca. 10-40 sekund. Nå har jeg gått slik i snart et døgn, og det er ingen forandring. Skal heldigvis til kontroll hos lege i dag. Det er så slitsomt å gå sånn, er liksom så klar. Men det er tydeligvis ikke nurket enda. Er så redd for å både undervurdere og overvurdere riene. Man vet jo liksom aldri, plutselig er det i gang, og jeg har 40 minutters kjøring til KK.

Bare litt klaging:)

Har det jo fint da, men det gjør jo vondt, men er klar for mer!!

Flere?

Nå holder jeg på å bli gal, riene har nesten stoppet opp!!!! Er det mulig, blir så utrolig irritert. Prøver å valse rundt her for å får litt fortgang, men nei da. Kommer fortsatt brunt slim (æsj) hver gang jeg tørker meg, og det brude vel væretegn på at ting er i gang, eller?

Er det andre som har opplevd dette?

Så spennende!! Men skjønner det er kjedelig når ting bare stopper opp slik, men det er uansett ting på gang, så ikke depp, men ta deg en velfortjent hvil, legg deg i senga og sov!! Så starter det helt sikkert igjen, viktig å være uthvilt, og det er uten tvil ting på gang hos deg... Ønsker deg massse lykke til!!!

Eg har gått nå i to dager med kynnere/rier eller hva man kan kalle det. Holder på å bli sprø... tenkte eg skulle ringe jordmora i gårkveld siden eg hadde smerter hvart 10 minutt og det var begynt å gjøre vondt. Men nei da da stoppet alt opp. Og det ser ut som det hele skal begynne på nytt i dag. Har hatt litt slimete utflot ikke masse, så noe må vel være på gang. Man blir så utrolig sliten av dette. Eg har da fortsatt 18 dager til termin og berre tanken på å gå slik i 18 dager til blir for mye for meg.

Siden det kjem brun utflot hvar gong du tørker deg så burde det vel tyde på noe, ivertfal så er det slimproppen som går...

Ønsker deg masse lykke til og håper at riene tar seg opp igjen.

Hei igjen!!! Hvordan gikk det med deg anonym??? Jeg fikk min lille gutt klokka ni samme morgen som jeg skrev med deg. Det gikk igrunn fort siden det startet halv fire ganske nøyaktig. Vi kom hjem igår og bare koser oss nå.....

Håper alt er bra med dere!

Klem!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...