Gå til innhold

Hvor mye blødde dere etter fødsel?????

Anbefalte innlegg

Fødte for en ukes tid siden, å i dag fikk jeg plutselig en "styrtblødning" har ikke vondt i magen eller feber så tror ikke det er noe farlig. Men har noen av dere erfart dette? blødde plutselig MYE mer enn jeg har gjort, var nesten så jeg tisset blod et lite øyeblikk, nå er det sånn som når jeg har mensen.. Hører også med til historien at det kom en slags (ekkelt) klump med blod, ganske stor, neste gang jg gikk på toalettet! Noen som har opplevd de samme uten at det var noe farlig?

Fortsetter under...

Det skjedde hos meg også.. Stusset jeg også siden det plutselig tok seg veldig opp ..., men er som hun sier over her at sårskoprpen som løsner...

Men om det ikke gir seg etter noen dager ville jeg ha ringt å hørt...=)

Å "tisse" blod tror jeg ikke er så unormalt.., jeg har ofte ved de to første dagene av mensen blødd så mye at hele vannet er rødt..., slitsomt men...=/

alle er vi forskjellig og blør veldig forskjellig. disse klumpene er ikke farlig om de ikke fortsetter å komme, sa de til meg på sykehuset ihvertfall. du skal ha styrtblødning sånn sirka den 10 dagen etter fødsel, det er helt normalt

Jeg selv fødte for 7 uker siden og har blødd siden fødselen, kjedelig men helt normalt sier legen.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...