Gå til innhold

Krype når man ikke engang er 6 mnd?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jenta mi begynte og med å åle seg fram slik for 2-3 uker siden, nå er ho 6 mnd og 6 dager, og teknikken er allerede vel på plass. armer og ben går annenhvert, og hun kommer seg akkurat hvor hun vil nå rundt i stua. (hun kryper ikke, da, men drar knærne litt opp og sparker fra på en måte; ikke så lett å forklare) :) Så du må nok belage deg på en liten "reser" snart :o)

Ja, rompa står til værs, og SPARK! så åler han seg framover med et rykk...

Nei, det der er jeg ikke klar for enda, altså...

Men han spør nok ikke meg først =)

Kanskje det er SÅNN mine siste kilo for mye skal taes bort? Blir nok mye trim framover, ja =)

tulla vår på 5.5 mnd kryper nesten.teknikken er der, men kommer ikke mer enn 10 cm på 10 min.....skikkelig sinna når hu ikke når frem dit hu vil:-)

men hu kommer seg rundt på de utroligste måter:rulle,vri og strekke....en liten kålorm!

Annonse

Hva er det med alle dere som som skal få det til å høres ut som dere har fått guds gave av en baby, som er så tili ute med ditt å datt?? Alle skjønner vel at uvtiklingen er forskjellig og at det JA er tili dersom de krabber når de er 6 mnd.. Er vel ikke noe men trenger bekreftelse på?? Må jo kun være for å få tilbakemeldinger som: Å GUR så tili!!!

Unnskyld meg! Man kan vel få lov til å være stolt av babyen sin? Jeg for eksempel synes at vesla som åler seg frem på gulvet er kjempe flink, og så stolt at jeg vil dele det med dere andre også! Ikke fordi jeg trenger bekreftelse på at hun er tidlig ute, men fordi jeg er glad og vil dele det med noen. Forteller det til alle som vil høre på meg jeg, både her og i den virkelige verden.

Northernlights, vesla mi begynte å dra seg frem i forrige uke, hun blir 5 mnd på lørdag. Men hun bruker mest armene da, ikke så mye oppe i krabbestilling. Hun ble så sur før da hun ikke fikk tak i lekene sine at hun nok bare bestemte seg for at dette skulle hun klare.

Jeg svarte nå bare på det hun spurte om... Og jeg synes det er fint at folk er stolte av ungene sine. Jeg var altfor lite flink til å skryte av storebror. Forsvarte nesten at han var tidlig ute med ting når andre kommenterte det. Det angrer jeg litt på i dag. Skulle ønske jeg var litt flinkere til å motta skrytet og kanskje fortelle når jeg syntes han var flink.

Ja jenta mi begynte å krype/åle da hun var 5,5mnd.

Nå er hun 6mnd å jeg kan ikke lenger gå i dusjen eller være borte fra henne mer enn et par minutter for ellers er hun bak tven å spiser ledninger...skummelt!

Syns oxo det var tidlig. I tillegg stå hun på alle fire å gynger fram og tilbake, men så faller hun igjen.

Syns de er flinke jeg :)

Ser lille miss anonym har vært her i løpet av dagen . hahaha!

=)

Jeg skrev da ikke innlegget for å SKRYTE, din lille surmagede orm!

Jeg har hatt 6 barn. Kun et av dem lærte seg å KRYPE på skikkelig vis, men det var litt senere enn ved 5 mndrs alderen, så dette har jeg ingen erfaring med.

Og tror jeg at barnet mitt er en Guds gave?

JA! Det tror jeg ikke bare, det VET jeg nemlig at han er!

Like mye som ditt barn er en Guds gave til deg. Selv om du har en tendens til å sette barnet i rekken etter deg.

Skam deg!

Annonse

Gutten min var 5 1/2 mnd da han begynnte å åle seg fram. Er mye opp med rompa og knærne i gulvet. Blir 6 mnd på tirsdag. Men han har hele tiden vært tidlig ute. Rullet rygg mage da han var 3 mnd, og tok andre veien samtidig som han begynnte å åle. Ellers så er han veldig sterk i kroppen. Har vært det siden fødselen omtrent.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...