Gå til innhold

Bdsm?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mange som lever i slike forhold her inne?

Eller som fantaserer om det?

Og om dere lever i ett slikt forhold, hvor dominerende er det?

Skrevet

Vet ikke om jeg går helt inn under kategorien, men jeg pesonlig elsker å bli dominert i senga. Bundet eller ikke, gjerne bli spanket tatt hardt, og innimellom i toern med dildo eller hans penis...Men selve forholdet vårt er ikke sånn liksom dette er jo et rolle spill i senga på en måte, og de fleste ser vel på meg som ganske tøff og kanskje domint til daglig, kanskje derfor jeg liker såå godt å bli "fratatt kontrollen i senga"...

Altså jeg tror de fleste som praktisrere dette gjør det i forbindelse med sex men ikke i hvedagen om du skjønner

Skrevet

Jeg lever i et bdsm forhold hvor jeg er den underdaninge. Hvor dominerende det er, kommer ann på hvordan man praktiskere. Vi har ikke det du vil kalle et 24/7 forhold til dette, det blir for vanskelig for meg. Men det ligger hele tiden der. Min Master er en klok mann, og har aldri krevd av meg at jeg skal underkaste meg når det vi er ute i det offentlige rom, eller når vi feks har besøk av familie, men jeg vet, hadde han gjort det, hadde jeg vært å finne på mine knær uansett hvem som måtte være i nærheten. For oss er ikke dette kun seksuelt, og i alle fall ingen lek, men et reelt aspekt av vårt forhold. Hva folk synes om dette, interesserer meg egentlig midt i ryggen. Å leve på denne måten, er et valg jeg har tatt fordi jeg vet at det er det som er rett for meg, og som gi meg det jeg trenger.

Skrevet

Hvorfor kalle ham master?

Det har jeg aldri skjønt...

Jeg og ønsker å være underdannig og er det, men jeg føler at slikt bare distanserer alt fra virkeligheten...

Jeg vil at det skal være naturlig og ekte, ellers blir det bare latterlig for meg....

Mener ikke at det jeg synes det er latterlig med andre, så ingen kritikk, men jeg klarer ikke sette meg inn i det der uten å tenke spill....

Men hos oss er det naturlig og er i varierende grad alt etter hvordan ting er....

Skrevet

Skjønner poenget mitt, men for meg, er det naturlig å kalle han Master, men dette er kun når jeg omaler han på denne måten, eller når vi er i en setting hvor jeg underkaster meg. Det blir på en måte et slags signal for når vi beveger oss fra den ene verden til den andre. Kjenner flere par som lever på denne måte, noen bruker titler som dette, andre ikke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...