Anonym bruker Skrevet 5. april 2006 #1 Skrevet 5. april 2006 Er kjempe glad i den lille tulla vår, men av og til blir jeg bare SÅ lei... har bare lyst å dra fra henne og pappaen... dette skjer når hun griner lenge og ikke vil sove... Noen ganger har jeg kjempegod tålmodighet og noen ganger er lunta kort som en musehale... blir ikke sint på henne, men ønsker av og til at hun ikke var født... vi har jo fått to forskjellige liv etter at hun kom... og jeg synes det er trist... vil heller være singel enn å være sammen med en som lever "sitt eget liv"...
Umulia med Amalia Skrevet 6. april 2006 #2 Skrevet 6. april 2006 Mener du at du og pappaen lever to forskjellige liv? Det blir jo unektelig slik, når en jobber ute og en jobber hjemme. Men det er jo igrunnen slik når begge jobber ute også. Men når man er hjemme har man ingen andre å dele det med på samme måten som ute, og det kan være litt kjipt! Man går vel ofte på en smell når virkeligheten ikke svarer helt til forventningene også... ofte forventer man vel at det å få en baby skal sveise en mer sammen, bli en lykkelig liten familie liksom. Hos oss ble det bedre etterhvert, når vi ble mer kjent alle tre, og kjent med vår nye situasjon.
Anonym bruker Skrevet 6. april 2006 #3 Skrevet 6. april 2006 det trodde jeg også, at alt skulle bli så bra... men hadde da planer om å dele husarbeid og ungen... men nå må jeg gjøre alt husarbeidet nesten og han får ikke roa ned ungen når hun griner så jeg må ta det også....
ElisabethJohanne Skrevet 14. juni 2006 #5 Skrevet 14. juni 2006 Jeg har det akkurat likedan som deg, det er helt forferdelig!!! Jeg får innimellom slike ekle tanker som jeg ikke trodde var mulige, det svinger sånn og!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå