Gå til innhold

Juni: Oslo-treff i Påsken

Anbefalte innlegg

Hei! Det ser ut sånn at noen Juni-mammaer som ikke bor i Oslo.området kommer hit i påsken..:) f.eks. Darth Vader. Da kunne alle de som er her møtes... Tonebf blir forhåpentligvis også med. Jeg foreslår Vigelandskafeen som er praktisk og barnevennlig, også rett i Vigelandsparken som noen kan ha lyst å besøke i tillegg. Vi pleide å møtes der med Bassemor før hun begynte å jobbe:)

Da er det best hvis alle skriver når det passer best for dem, så kan vi avtale noe... For sikkerhets skyld skal jeg sjekke om de har åpent.

EvaS -- passer torsdag, fredag, lørdag, søndag og mandag :) hehe, har ikke noen andre planer... kanskje reiser bort en dag, men vet ikke hvilken enda.

Håper vi sees:)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4692097-juni-oslo-treff-i-p%C3%A5sken/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Hei alle sammen!!!

Ok, dette ser bra ut!! La meg foreslå fredag kl. halv ett? Kafe Vigeland ved inngangen/hovedporten til Vigelandparken...

Dette er første forslag, så a oss se om dere mener det er bedre tider eller bedre dager.... :)

Foreløpig ser det ut at vi blir 4. Darth Vader, Bassemor, Luka4barn,og EvaS.

Klem!

Annonse

Hei! Hehe, Luka... ja, flott. Da reserverer jeg et stort bord, de har sånne store der ...det eneste er at disse bordene ikke er foran vinduene så hvis noen vil sove ute i vogna blir det litt vanskelig. Men det er vel ingen som sover akkurat fra kl. halv ett??

:)

Morsomt! Er spent!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...