Gå til innhold

Noen som har fjernet ridebukselår?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ser stor forskjell etter bare en uke. Tatt stingene i dag og er fremdeles litt hoven. Husker du hvor mye de tok ut på deg? Tok det lang tid før du så det "endelige" resultatet?

Jeg skjønner heller ikke at jeg ikke har gjort det før. Dyrt, men vel anvendte penger.

Vet ikke om jeg husker riktig, men tror det var 1,5 kg. Tok lår innside og utside. Husker at resultatet kom kjapt. Deilig når "buksen" ble tatt av etter 6 uker :o) Merket stor forskjell fra første dag, men det ble liksom bedre og bedre over lang tid. Begynn å tren etter 6 uker. Mye styrke! Det kommer til å bli kjempefint :o)

Annonse

Nå er det 3 uker siden jeg opererte. Hadde bare ondt i 4-5 dager etter operasjonen. Det var ikke så vondt som jeg trodde heller, var bare veldig stiv. Jeg opererte mandag kveld og var på jobb fredag.

Jeg har to snitt på hoftene, et oppe og et lenger nede. Ble sydd igjen med et sting, og de ble fjernet etter en uke. Man må gå i en bukse i 4 uker etter operasjonen. Hele døgnet første uken og på dagtid de 3 siste. Tror arrene går vekk etterhvert, syntes nesten ikke nå.

Jeg betalte 20 000 for operasjonen og oppfølging i et år etter. Legen ringte dagen etter operasjonen, var der etter en uke, skal på massasje om en uke, til sjekk etter et halvt år og etter et år.

Det er sjelden det er komplikasjoner etter en slik operasjon.

Ser bra resultater allerede, og skal begynne å trene igjen denne uka.

• 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...