Anonym bruker Skrevet 5. april 2006 #1 Skrevet 5. april 2006 føler meg som verdens verste mor som kan miste noe slikt. vi har hatt en kjempe opprydding i hjemmet for noen uker siden og den må da ha havnet i feil bunke og rett i gjennvinningen....skulle se etter den i dag men den er borte...hva gjør jeg nå da?
Janne-Helene Skrevet 5. april 2006 #2 Skrevet 5. april 2006 He, he.. da har fødselsattesttyven vært hos deg og da... Det skjedde her og... den ble ryddet bort, lagt på et veldig "lurt" sted ) Det er bare å gå inn på folkeregisteret sin internett side og bestill en ny, da får du en ny original i posten om få dager ;o) Jeg vil ikke tro at vi er noen dårlige mødre for det, det ser ikke ut som noen har tatt skade av det ;o)
Anonym bruker Skrevet 5. april 2006 #3 Skrevet 5. april 2006 har du en internett adresse? jeg finner det ikke jeg gitt
Janne-Helene Skrevet 5. april 2006 #4 Skrevet 5. april 2006 http://www.likningskontoret.oslo.no/folkereg/attester.htm
Fru_Pigalopp Skrevet 6. april 2006 #7 Skrevet 6. april 2006 Weee! Takk takk! Har ikke turt å innrømme det for noen..ikke engang mannen min.............finner ikke igjen fødselsattesten til gullet jeg heller! Nå kan jeg ssnike inn en splitter ny en, og det helt ubemerket! Takke takk!
Fru_Pigalopp Skrevet 6. april 2006 #8 Skrevet 6. april 2006 men den siden gjaldt visst bare oslo ja..får ringe folkeregisteret her ii området jeg da:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå