Gå til innhold

Mensen igjen?

thats me

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Trist å høre at du mistet :-( Vi er mange her inne som vet hvordan du har det, å miste er kjempetøft. Og vi har også erfart hvor utålmodig man blir etter å komme i normal gjenge igjen med syklusen. Mange vil jo gjerne prøve igjen fortest mulig, ihvertfall ville jeg gjerne det...

Normalt tar det 4 - 6 uker å få tilbake mens etter en abort. Men her er det selvfølgelig individuelle variasjoner. Hos meg tok det nesten 6 uker. Håper du slipper å vente for lenge... :-)

Hadde SA 6. mars, var da 11 uker på vei. Hadde ikke utskrapning etterpå. I dag er mensen tilbake 4 uker og 3 dager etterpå. Ja jeg er iallefall sikker på at den kommer, litt blod papiret og tydelig mensen-tegn. Har også tatt grav. test. Den var negativ både nå og for 2 uker siden.

Så trist at du mistet..

Jeg har også hatt utskrapning. Første gang ble jeg gravid igjen kjempe raskt,å hadde ikke mensen i mellom.

Andre gangen tok det vel ca 6 uker før mensen kom..

Utrolig kjedelig å gå vente på at kroppen skal bli normal igjen..

Lykke til med ny prøve runde!

Jeg hadde også ma den 6 mars. var da 13 uker på vei, men fosteret 8 uker. I hadde bødning litt over en uke etter utskapinga. For 5 dager siden hadde jeg noe som lignet et blødning, men det var så lite og sluttet etter to dager. Jeg vet nesten ikke hva jeg skal tro. Er ivrig på å komme igang igjen. Vil så gjerne bli gravid. Fortell meg hvordan det går med deg.

• 2 uker senere...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...